کارشناسان نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت تحت پوشش معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه مامورین پلیس امنیت، یک کارگاه غیرمجاز تولید و بسته بندی آبمیوه را در حوالی پاکدشت پلمب کردند.

کشف و ضبط بیش از ۱۱ تن آبمیوه غیرمجاز در پاکدشت

سلامت نیوز:کارشناسان نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت تحت پوشش معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه مامورین پلیس امنیت، یک کارگاه غیرمجاز تولید و بسته بندی آبمیوه را در حوالی پاکدشت پلمب کردند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت با مراجعه به یک کارگاه تولید آبمیوه و سردخانه نگهداری میوه، تعدادی آبمیوه غیر مجاز بسته بندی شده در ظروف PET کشف و معدوم کردند.  
همچنین مقادیری میوه بدون هسته در محل نگهداری می‌شد که بنا بر دستور شفاهی قاضی پرونده برای نمونه‌گیری  جهت بررسی وجود رنگ و رنگدانه انجام گرفت.  
بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در پایان بازرسی حدود ۱۱ تن آبمیوه به دلیل تولید غیر مجاز و بدون اخذ مجوزهای بهداشتی لازم و استفاده از رنگ افزوده معدوم و مطابق با دستور مقام قضایی، کارگاه از ۹ ناحیه پلمب شد.  
تعیین تکلیف نهایی پرونده به زمان اخذ جوابیه آزمون موکول شد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha