دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 27868

تلاش برای نجات جان نیمای 4 ساله ادامه یافت تا این‌كه او بعد از چند ساعت دست و پنجه نرم كردن با مرگ به هوش آمد. روز بعد با به هوش آمدن نیما، پرستاران هنگام بررسی وضعیت جسمانی او مشاهده كردند ناخن یكی از انگشتان نیما با انبر كشیده شده، آلت تناسلی‌اش سوخته و بخشی از پوست سرش نیز كنده شده است.

سلامت نیوز : درپی شكنجه شدن پسر 4 ساله تهرانی، والدین جوان او به عنوان عاملان كودك‌آزاری از سوی پلیس دستگیر شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

به گزارش جام جم، ساعت 21:50 شامگاه یكشنبه این هفته یك خودروی سواری مقابل بیمارستان كودكان مفید توقف كرد و زنی جوان در حالی كه پسر كوچولویی را بغل كرده بود، سراسیمه از خودرو پیاده و وارد بیمارستان شد.

زن با ترس و وحشت درخواست می‌كرد فرزندش نیما را نجات دهند:« باور كنید من فقط او را كتك زدم، قصد آسیب رساندن به او را نداشتم.»

در حالی كه زن ضجه می‌زد، مردی جوان هراسان به سمتش آمد تا او را آرام كند، اما زن وی را به كناری هُل داد و دوان دوان به سمت در ورودی اورژانس رفت.

درپی این درخواست، پرستاران به كمك او شتافتند و كودك را كه بی‌هوش بود و به سختی نفس می‌كشید، به بخش كودكان انتقال دادند. زن جوان و مردی كه همراهش ایستاده بود، بی‌قراری می‌كردند و هر دو با التماس از پزشكان می‌خواستند فرزندشان را نجات دهند.

آثار شكنجه بر بدن كودك

پزشكان در بررسی وضعیت كودك با مشاهده آثار كبودی زیر چشمانش و سوختگی در بدن نحیف وی متوجه شدند او بارها شكنجه شده است.

پزشك معالج كودك با اطلاع از این موضوع، ماموران حراست بیمارستان را خبر كرد و خواست با پلیس تماس بگیرند و از خروج والدین پسر 4 ساله از بیمارستان جلوگیری كنند.

دقایقی بعد ماموران كلانتری قلهك تهران عازم بیمارستان شدند و با هماهنگی قضایی والدین جوان نیماكوچولو را بازداشت و به كلانتری منتقل كردند.

تلاش برای نجات جان نیمای 4 ساله ادامه یافت تا این‌كه او بعد از چند ساعت دست و پنجه نرم كردن با مرگ به هوش آمد.

روز بعد با به هوش آمدن نیما، پرستاران هنگام بررسی وضعیت جسمانی او مشاهده كردند ناخن یكی از انگشتان نیما با انبر كشیده شده، آلت تناسلی‌اش سوخته و بخشی از پوست سرش نیز كنده شده است.



شواهد نشان می‌داد این كودك مدت‌هاست شكنجه می‌شده است.

با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و والدین پسر آسیب‌دیده به طور جداگانه در كلانتری قلهك تهران بازجویی شدند.

اعتراف مادر به كتك زدن كودك

مادر نیما به پلیس گفت: 15 سال پیش ازدواج كردم و در این مدت با شوهرم هیچ اختلافی نداشتیم. یك هفته پیش وقتی با دو فرزندم به خانه پدری‌مان در شهر تبریز رفتیم، پسر 2 ساله‌مان نزد آنها ماند و نیما را با خود به تهران آوردیم.

زن متهم افزود: نیما در نبود برادرش مدام بی‌قراری می‌كرد. از این وضع خسته شده بودم عصر حادثه وقتی به خانه بازگشتم، دیدم نیما و پسر همسایه‌مان خانه را به هم ریخته‌اند و شیطنت می‌كنند. عصبانی شده و پسر همسایه را از خانه بیرون كردم. نیما را هم به اتاق برده و كتكش زدم. التماس و گریه‌های كودكانه‌اش در من اثر نمی‌كرد.

متهم افزود: ابتدا چند سیلی به سر و صورتش زدم. بعد با سیخ چند ضربه به او زدم كه بدحال شد و زمین افتاد. چند بار صدایش زدم ولی جواب نداد. ترسیده بودم. در تماس با شوهرم، ماجرا را برایش گفته و خواستم هرچه زودتر به خانه بیاید.متهم ادامه داد: شوهرم به محض ورود به خانه و دیدن نیما وحشت كرد. باور نمی‌كرد آنقدر او را زده‌ام كه بیهوش شده است.

وی اضافه كرد: 2 نفری پسرمان را به بیمارستان رساندیم. باور كنید فقط همین یك بار نیما را كتك زدم.

پدر، همسرش را بی‌گناه و خود را مقصر دانست

درپی اظهارات زن متهم، شوهرش در بازجویی ادعاهای همسرش را نپذیرفت و گفت:‌شكنجه پسرم نیما، كار من بود.همسرم بی‌گناه است. نیما در خانه خیلی شیطنت می‌كرد و هربار كه من و مادرش را اذیت می‌كرد و به حرف‌هایمان گوش نمی‌داد، او را بشدت كتك زده و موهایش را می‌كندم.

بنابر این گزارش، درپی اظهارات متناقض این زن و شوهر جوان، برای آنها قرار قانونی صادر شد.

گزارش خبرنگار ما حاكی است، وضعیت عمومی نیما، پسر 4 ساله رضایتبخش اعلام شده است. او اكنون در بخش جراحی كودكان بیمارستان مفید تهران بستری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اعظم ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    5 0
    الهی بمیرم جگرم کباب شد .توروخداعاملان این جنایتومجازات کنید