رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شایعاتی که اخیرا در مورد ابتلای تعداد زیادی از اهالی یک روستا در استان چهارمحال و بختیاری به ویروس HIV، گفت: این موضوع کذب و بدور از حقیقت است و از مجاری قانونی، آن را دنبال خواهیم کرد، معدودی از اهالی این روستا مبتلا به این عفونت هستند که راه های ابتلای آنها کاملا مشخص است و تحت مراقبت و درمان قرار دارند و به هیچ عنوان، انتقال عفونت از طریق آزمایش های تشخیصی و ... در میان آنها، صحت ندارد.

موضوع ابتلای کثیری از اهالی یک روستا به ویروس HIV کذب است

سلامت نیوز: رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شایعاتی که اخیرا در مورد ابتلای تعداد زیادی از اهالی یک روستا در استان چهارمحال و بختیاری به ویروس HIV، گفت: این موضوع کذب و بدور از حقیقت است و از مجاری قانونی، آن را دنبال خواهیم کرد، معدودی از اهالی این روستا مبتلا به این عفونت هستند که راه های ابتلای آنها کاملا مشخص است و تحت مراقبت و درمان قرار دارند و به هیچ عنوان، انتقال عفونت از طریق آزمایش های تشخیصی و ... در میان آنها، صحت ندارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، دکتر محمد مهدی گویا با بیان اینکه راه انتقال مبتلایان به اطلاع آنها رسیده است، افزود: وزارت بهداشت به هیچ عنوان خود را مجاز نمی داند که در این مورد، اطلاعات شخصی بیماران را اطلاع رسانی و رسانه ای کند.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت تاکید کرد: از همه مردم و اصحاب رسانه انتظار داریم که وزارت بهداشت و کارکنان خدوم بهداشتی نظام سلامت را که خادمان شریف مردم کشور بوده و هستند را مورد حمایت جدی قرار داده و به هیچ عنوان به این شایعات بی ارزش و بی مبنا توجهی نکنند./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha