ادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از احضار پیمانکار جاده چالوس خبر داد و گفت: پس از بررسی‌های کارشناسی که شخصاً بر آن نظارت داشتم مشخص شد بیشتر این تصادفات به دلیل نامناسب بودن آسفالت موجود با شرایط جاده بوده است.

مقصر تصادف‌های عجیب و غریب جاده چالوس پیدا شد

سلامت نیو : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از احضار پیمانکار جاده چالوس خبر داد و گفت: پس از بررسی‌های کارشناسی که شخصاً بر آن نظارت داشتم مشخص شد بیشتر این تصادفات به دلیل نامناسب بودن آسفالت موجود با شرایط جاده بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، حاجی رضا شاکرمی، از احضار پیمانکار جاده چالوس خبر داد و گفت: با توجه به افزایش آمار تصادفات در جاده چالوس دادستانی برای بررسی جوانب موضوع و از حیث احقاق حقوق عامه به موضوع ورود کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی که شخصاً بر آن نظارت داشتم مشخص شد بیشتر این تصادفات به دلیل نامناسب بودن آسفالت موجود با شرایط جاده بوده است.

وی تصریح کرد: در این خصوص برای پیمانکار پروژه پرونده قضایی تشکیل شده تا جوانب مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است در سال‌های اخیر بحث تصادفات غیرعادی جاده چالوس با انتشار فیلم‌هایی مطرح شده بود که در این میان دلایلی همچون ریختن عمدی گازوئیل و نوع آسفالت جاده چالوس از مهمترین دلایل آن عنوان شد اما در آخرین اظهار نظرها بحث ریختن عمدی گازوئیل برای ایجاد تصادف توسط یدک‌کش‌ها رد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha