یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 283959

دیسک کمر مشکل آزار دهنده و دردناکی است که با چند حرکت ورزشی می توان این مشکل را بطرف کرد، در ادامه چند حرکت ورزشی برای بهبود دیسک کمر معرفی می شود.

بهبود دیسک کمر با چند حرکت ورزشی

سلامت نیوز: دیسک کمر مشکل آزار دهنده و دردناکی است که با چند حرکت ورزشی می توان این مشکل را بطرف کرد، در ادامه چند حرکت ورزشی برای بهبود دیسک کمر معرفی می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، اگر شما از درد دیسک کمر رنج می برید، انجام یک سری تمرین برای درمان آن ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. به هرحال به یاد داشته باشید که عدم تحرک می تواند منجر به سفتی عضلات و کاهش گردش خون منجر شود که هر دو به طور بالقوه به کند شدن روند بهبود دیسک بیرون آمده (extruded) موثر خواهند بود.

سعی کنید تا جایی که می توانید و بدون اینکه زیاد به خود فشار بیاورید، فعالیت بدنی داشته باشید، زیرا بسیاری از این دیسک ها در طول زمان با یک رژیم درمانی محافظه کارانه بهبود می یابند.


تمرینات سبک برای دیسک اکستروژن

چند فعالیت سبک را برای انجام انتخاب کنید که فشار زیادی بر روی مفاصل، مهره های دیسک و استخوان های مهره اعمال نمی کند. این تمرین ها باعث افزایش اندورفین می شوند که ضد دردهای طبیعی در بدن می باشند. به خاطر داشته باشید که تمام این تمرین ها باید با مشاوره با پزشک انجام شوند.

چند نمونه از این فعالیت های سبک عبارتند از:

    پیاده روی
    شنا یا دیگر روش های آب درمانی
    دوچرخه سواری بر روی دوچرخه ی ثابت
    ایروبیک
    انجام یک سری تمرین با توپ


برخی دیگر از تمرینات سبک و محتاطانه

علاوه بر تمرینات مربوط به دیسک اکستروژن، پزشک شما ممکن است استفاده از ضد دردها، اصلاح رفتار، انجام حرکات کششی ملایم و کمپرس آب گرم و سرد را نیز پیشنهاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha