یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
کد خبر: 284622

موسوی: آلودگی هوا یک معضل غیر قابل حل نیست

سلامت نیوز:نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد که همه دستگاه های ذی ربط نظیر شهرداری، راهنمایی و رانندگی و محیط زیست باید با یکدیگر هماهنگ شده و عزم خود را برای مقابل با آلودگی هوا جزم کنند.
سید ابوالفضل موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آلودگی هوای کلانشهرها، بیان کرد: هرساله شاهد هستیم زمانی که هوا مقداری به سمت سرد شدن پیش می رود غلظت آلاینده ها در کلانشهرها به شدت افزایش می یابد و متاسفانه علی رغم اعلام برنامه ریزی برای مقابله با این پدیده، هر ساله شاهد اثرات این آلایندگی بر زندگی مردم و بعضا تعطیلی مدارس هستیم. مسئله آلودگی هوا یک معضل غیر قابل حل نیست و با برنامه ریزی و اجرایی شدن طرح های کارشناسی شده قطعا قابل پیشگیری است.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه تصریح کرد: همه دستگاه های ذی ربط نظیر شهرداری، راهنمایی و رانندگی و محیط زیست باید با یکدیگر هماهنگ شده و عزم خود را برای مقابل با این پدیده جزم کنند.
وی در ادامه تاکید کرد: مجلس خود در این زمینه طرحی ندارد اما کمیسیون عمران از دستگاه های مربوط برای ارائه گزارش عملکرد اقدامات انجام شده برای مقابله با آلودگی هوا دعوت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha