دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 284698

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 15 استان خبر داد.

برف و باران در جاده‌های 15 استان کشور

سلامت نیوز:  رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 15 استان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به بارش برف در اکثر محورهای استان های اردبیل، قزوین، همدان، شرق تهران و چهارمحال و بختیاری گفت: در استان اصفهان محورهای اصفهان-الیگودرز و زرین شهر-شهرکرد، استان زنجان محور قیدار-ابهر، استان سمنان محورهای شاهرود-آذرشهر، سمنان-فیروزکوه و سمنان-دامغان حوالی گردنه آهوان نیز بارش برف گزارش شده است.

وی افزود: در استان کرمانشاه محور سنقر-همدان، استان گلستان محور توسکستان-شاهرود، استان مازندران محورهای کیاسر-سمنان، ارتفاعات کندوان، هراز و فیروزکوه و استان مرکزی محورهای اراک-توره، دلیجان و ساوه-تهران نیز بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های تهران، البرز، خوزستان، گیلان و گلستان افزود: تردد وسایل نقلیه در استان اردبیل محور خلخال-اسالم با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رحمانی در ادامه به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان‌های اردبیل، لرستان و قزوین اشاره کرد و گفت: درآزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha