سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

پسر ثروتمند که با توطئه پدر و عمویش در یک کمپ ترک اعتیاد زندانی شده بود با هوشیاری مدیر کمپ نجات یافت.

توطئه پدر برای تصاحب اموال پسر

سلامت نیوز:  پسر ثروتمند که با توطئه پدر و عمویش در یک کمپ ترک اعتیاد زندانی شده بود با هوشیاری مدیر کمپ نجات یافت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، چند روز قبل زن میانسالی به پلیس رفت و ناپدید شدن پسرش را خبر داد. وی گفت: پسرم امیر، تاجر و مقیم امریکاست. گاهی نیز به ایران می‌آید و به ما سر می‌زند. مدتی قبل نیز با دختر مورد علاقه‌اش نامزد کرد. از آنجا که من و همسرم مدت هاست جدا شده‌ایم پسرم چند روزی در خانه من بود و بعد به خانه پدرش رفت اما از دیروز خبری از امیر ندارم. هر چه با تلفن همراهش هم تماس می‌گیرم خاموش است. همسر سابقم می‌گوید که از سرنوشت امیر بی‌خبر است.با شکایت زن میانسال، تحقیقات برای یافتن امیر آغاز شد. 6 روز از ناپدید شدن پسر جوان گذشته بود که مردی با پلیس تماس گرفت. او گفت: من مدیر کمپ ترک اعتیادی در شرق تهران هستم.
 امروز برای ملاقات با دوستم که مدیر کمپی دیگر در همان نزدیکی است رفتم. اما در کمپ پسر جوانی را دیدم که کتک خورده بود و التماس می‌کرد که او را رها کنند. می‌گفت که اشتباه او را گرفته‌اند و معتاد نیست. اما کارکنان کمپ حرف‌هایش را قبول نداشتند. پسر جوان از من کمک خواست و گفت به پلیس خبر بدهم. از آنجایی که من سال‌هاست با معتادان در ارتباط هستم به‌نظرم نمی‌آمد که او معتاد باشد. تصور می‌کنم که اشتباهی رخ داده باشد.
به‌دنبال این تماس، بلافاصله مأموران وارد عمل شدند و با ورود به کمپ ترک اعتیاد پسر جوان را آزاد کردند.
 بررسی‌ها نشان می‌داد وی همان امیر، جوان گمشده است.


توطئه پدر به‌خاطر تصاحب اموال
امیر در تحقیقات اولیه گفت: طراح اصلی این ماجرا عمو و پدرم هستند. آنها چون می‌دانستند وضع مالی خوبی دارم این سناریو را طراحی کردند. تا با این ترفند که من معتاد هستم هم نامزدی‌ام را به هم بزنند هم اینکه کاری کنند تا من معتاد و دیوانه به نظر برسم و آنها بتوانند اموالم را تصاحب کنند.
او درخصوص ماجرای کمپ ترک اعتیاد هم گفت: روزی که برای دیدن پدرم به خانه‌اش رفتم، یک آمبولانس خصوصی مقابل در ایستاد و سه مرد جوان با دیدن من به سمتم آمده و به زور مرا سوار آمبولانس کردند. آنها گفتند که گزارش شده من اعتیاد به مواد مخدر دارم و مرا برای ترک به کمپ بردند. در آنجا مرا کتک می‌زدند و سعی داشتند که مرا ترک بدهند.به‌دنبال اظهارات پسر جوان، پدر، عمو و سه مردی که امیر را به کمپ انتقال داده بودند بازداشت شدند. سه مرد جوان در تحقیقات مدعی شدند که به دستور پدر امیر این کار را انجام داده‌اند و تصور می‌کردند که امیر اعتیاد دارد.پدر و عموی امیر نیز مدعی بودند که وی اعتیاد پیدا کرده و به خاطر اینکه کمکش کنند با کمپ تماس گرفته‌اند.
تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha