فوق تخصص جراح قلب و عروق تهران گفت: در حوزه جراحی قبل با تمام امکانات همه جراحی‌های مختلف قلب را در سطح کشور انجام می‌دهیم، ولی چالش عمده ما گران بودن تجهیزات مصرفیمان است که حتما باید برای آن راهکاری اساسی سنجیده شود تا بتوان با خیال راحت به خدمات رسانی به مریض‌ها پرداخت.

گران بودن تجهیزات مصرفی،بزرگترین چالش جراحی‌های قلب در کشور

سلامت نیوز: فوق تخصص جراح قلب و عروق تهران گفت: در حوزه جراحی قبل با تمام امکانات همه جراحی‌های مختلف قلب را در سطح کشور انجام می‌دهیم، ولی چالش عمده ما گران بودن تجهیزات مصرفیمان است که حتما باید برای آن راهکاری اساسی سنجیده شود تا بتوان با خیال راحت به خدمات رسانی به مریض‌ها پرداخت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،محمدحسن ناصری، فوق تخصص جراح قلب و عروق تهران  در پاسخ به این سوال که هم اکنون بزرگترین چالش در حوزه جراحی‌های قلب در کشور چیست؟ گفت: در حوزه جراحی قبل با تمام امکانات همه جراحی‌های مختلف قلب را در سطح کشور انجام می‌دهیم، ولی چالش عمده ما گران بودن تجهیزات مصرفیمان است که حتما باید برای آن راهکاری اساسی سنجیده شود تا بتوان با خیال راحت به خدمات رسانی به مریض‌ها پرداخت.


هزینه یک عمل قلب در کشور با بیمه تکمیلی ۷ تا ۸ میلیونوی در ادامه درباره هزینه یک عمل قلب در کشور بیان کرد: هزینه عمل قلب امروز با توجه به وضعیت بیمه‌ها در بیمارستان‌های دولتی صفر می‌شود و کسانی که از بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند با ۷ تا ۸ میلیون تومان می‌توانند یک عمل سنگین قلب را انجام دهند.


بیشتر بخوانید:هزینه‌های واقعی سلامت در بودجه دیده شود/توصیه به دولت و مجلساین فوق تخصص قلب و عروق در ادامه درباره جایگاه ایران در حوزه عمل‌های قلب افزود: جراحان قلب در کشور ما همگی صاحب عنوان و مقام هستند و در بین سایر کشور‌ها جایگاه خوبی داریم و کار‌های بزرگی در سطح کشوری و بین المللی انجام می‌دهند.


ناصری در ادامه افزود: ولی علی رغم جایگاه خوبمان به دلیل تحریم‌ها هم اکنون محدود شده ایم و تحت فشار هستیم و در ابعادی همچون ارتباطات خارجی، چاپ مقالات، رفتن به کنگره‌های بین المللی و ویزا با مشکل رو به رو هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha