مسافر پرواز تهران- اوکراین به علت توقیف خودرویش در محور سوادکوه از پرواز جاماند و از مرگ حتمی نجات یافت.

نجات معجزه‌آسای یک مسافر پرواز تهران - اوکراین

سلامت نیوز:مسافر پرواز تهران- اوکراین به علت توقیف خودرویش در محور سوادکوه از پرواز جاماند و از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش سلامت نیوز، صدا و سیما نوشت: صاحب خودرویی که با خلافی بالا، توسط پلیس راه سوادکوه در استان مازندران توقیف شد هرگز تصورش را نمی‌کرد که پلیس چه خدمت بزرگی به او کرده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سوادکوه گفت: عصر دیروز ماموران پلیس راه سوادکوه در حین خدمت در حوالی شهر زیراب، ماشین سواری را به علت سرعت بالا توقیف کردند که پس از بررسی، متوجه خلافی بالای این ماشین شدند و بلافاصله ماشین را توقیف کردند.
سرگرد صادقی افزود: صاحب این ماشین که یکی از شهروندان استان گلستان بود برای رسیدن به پرواز تهران- کی یف با سرعت زیاد در حال حرکت بود که ماموران پلیس راهور او را متوقف کردند.
به گفته وی این مسافر خط پروازی تهران – اوکراین که به علت توقیف خودرویش توسط پلیس و نرسیدن به پروازش ناراحت بود امروز پس از اطلاع از سقوط این هواپیما و کشته شدن همه سرنشینان آن هواپیما خوشحال شد و در تماس تلفنی با ماموران پلیس راه، از آن‌ها به خاطر نجات جانش تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فلاح ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
    0 0
    این برادر عزیز بجای تشکر ازخدا از پلیس تشکر میکند ! خداوند در آیات 53و 54 نحل میفرماید هر نعمتى كه داريد از خداست وچون نعمتی از دستتان میرود خدارا می خوانید وچون نعمت به شما برمیگردد عده ای به خدا شریک قایل میشوید وَ مَا بِكُم مِّن نِّعْمَةٍ فَمِنَ اللَّهِ ثُمَّ إِذَا مَسَّكُمُ الضُّرُّ فَإِلَيْهِ تجَرُونَ(53)ثُمَّ إِذَا كَشَفَ الضُّرَّ عَنكُمْ إِذَا فَرِيقٌ مِّنكمُ بِرَبهِّمْ يُشْرِكُونَ پلیس اورا از مرگ نجات نداده بلکه خدا اورا نجات داده وتشکر هم باید برای خدا باشد والحمد لله یعنی همین. وغیر از این را خدا شرک محسوب میکند.