​سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: خانواده های قربانیان سقوط هواپیما برای اخذ نمونه DNA جهت تعیین هویت پیکرهای عزیزانشان به ادارات کل پزشکی قانونی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

خانواده‌های قربانیان سقوط هواپیما به ادارات کل استان محل سکونت خود مراجعه کنند

سلامت نیوز:​سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: خانواده های قربانیان سقوط هواپیما برای اخذ نمونه DNA جهت تعیین هویت پیکرهای عزیزانشان به ادارات کل پزشکی قانونی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ، در پی سقوط هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین، تیمی از همکاران کارشناس پزشکی قانونی به محل سقوط اعزام شدند و تیم های تشخیص هویت استان تهران نیز به حالت آماده باش درآمدند.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور،بر اساس این گزارش با توجه به شرایط پیکرها و نیاز بخش عمده ای از اجساد به انجام آزمایشات تشخیص ژنتیک، تمهیدات لازم پیش بینی شده و امید است با تلاش شبانه روزی همکاران در اولین فرصت ممکن، هویت این عزیزان‌مشخص شود.


سازمان پزشکی قانونی کشور ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان محترم درگذشتگان این حادثه، از بستگان درجه یک این عزیزان درخواست می کند تا با اوراق هویتی خود و عزیزان درگذشته شان برای انجام آزمایشات DNA به ادارات کل پزشکی قانونی استان محل سکونت خود مراجعه نمایند و از مراجعه به تهران اجتناب کنند.
خانواده های ساکن تهران نیز می توانند با اوراق هویتی به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران واقع در منطقه کهریزک مراجعه کنند تا اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha