دبیر کل سازمان ملل متحد درپیامی به مناسبت روز جهانی جامعه اطلاعات و ارتباطات، 17 مه 2020 برابر با 28 اردیبهشت ماه جاری گفت همکاری بین المللی در زمینه فناوری دیجیتال برای کمک به غلبه بر کووید-19 ضروری است.

ضرورت همکاری بین المللی در زمینه فناوری دیجیتال برای غلبه بر کووید-19

سلامت نیوز: دبیر کل سازمان ملل متحد درپیامی به مناسبت روز جهانی جامعه اطلاعات و ارتباطات، 17 مه 2020 برابر با 28 اردیبهشت ماه جاری گفت همکاری بین المللی در زمینه فناوری دیجیتال برای کمک به غلبه بر کووید-19 ضروری است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، متن کامل پیام آنتونیو گوترش به شرح زیر است:

فناوری اطلاعات می تواند به عنوان روزنه امید، میلیاردها انسان را در سراسر جهان به هم متصل کند.

در زمان همه گیری کووید- 19، این ارتباطات - با عزیزان ، با مدارس و دانشگاه ها، با محل های کار، با متخصصان مراقبت های سلامت و تدارکات ضروری – مهم تر از همیشه است.

اتحادیه بین المللی مخابرات همکاری خود را با جامعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارگزاری های سازمان ملل متحد برای کمک به مدیریت و پایان دادن به این بحران و بهبودی بهتر، ادامه می دهد.

فن آوری های جدید ، ازجی5 و داده های کلان گرفته تا رایانش ابری و هوش مصنوعی، ابزاری قدرتمند برای مقابله با چالش های مهم جهان، از جمله این بیماری همه گیر هستنداست.

کسی نادیده انگاشته نشود یعنی هیچکس نباید بدون اینترنت باشد.

روز جهانی جامعه اطلاعات و ارتباطات به ما یادآوری می کند که همکاری بین المللی در زمینه فناوری دیجیتال برای کمک به غلبه بر کووید-19 و دستیابی به دستور کار 2030 برای توسعه پایدار، ضروری است.

متشکرم


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha