چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 293891

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره نحوه سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی و پیش دبستانی در ایام کرونا توضیح داد.

جزئیات اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان در ایام کرونا

سلامت نیوز:رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره نحوه سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی و پیش دبستانی در ایام کرونا توضیح داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره نحوه برگزاری طرح سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی و دبستانی برای سال تحصیلی آینده با توجه به شیوع کروناویروس اظهار کرد: طرح سنجش برای دانش آموزان اول ابتدایی از تیرماه وارد مرحله نوبت گیری و از مردادماه کار اجرایی آن آغاز می‌شود.


او ادامه داد: در طرح سنجش نوآموزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و تعبیه اتاق انتظار همچنین نوبت دهی با توجه به نحوه شیوع بیماری در شهر‌های مختلف انجام می‌شود به عنوان مثال در شهر‌های قرمز نوبت دهی هر ۳۰ دقیقه یک بار و در شهر‌های با شرایط عادی هر ۱۵ دقیقه یکبار انجام می‌شود.


رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به اینکه تعداد پرسنل اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان با توجه به شرایط فعلی کاهش پیدا کرده است، اظهار کرد: تعداد پذیرش روزانه از ۴۰ نفر به ۱۵ تا ۲۰ نفر کاهش پیدا کرده است تا استاندارد‌های بهداشتی لازم را رعایت کنیم.


حسینی درباره زمان انجام طرح سنجش سلامت نوآموزان برای پیش دبستانی گفت: طرر سنجش سلامت این گروه از نوآموزان از اول مهر ماه انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha