چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 294134

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید داریم که در برخی نقاط با خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود.

وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور

سلامت نیوز:مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید داریم که در برخی نقاط با خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز و فردا (۷ و ۸ خرداد) در برخی مناطق ساحلی خزر و طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و جنوبی و روز پنج شنبه (۸ خرداد) علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از شمال غرب رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.


وی ادامه داد: طی سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید خواهیم داشت که در برخی مناطق به ویژه زابل با خیزش گرد و خاک همراه است.


مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این  که امروز (۷ خرداد) شمال خلیج فارس مواج است، اظهارکرد: در سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده پدیده جوی قابل توجهی نخواهیم داشت.


ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۸ خرداد) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۹ خرداد) نیز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha