سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران کمک‌های بهداشتی و درمانی جهت مقابله با کرونا را برای ساکنان کوره‌های آجرپزی پایتخت ارسال کرد.

ارسال کمک‌های بهداشتی و درمانی برای ساکنان کوره‌های آجرپزی

سلامت نیوز:سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران کمک‌های بهداشتی و درمانی جهت مقابله با کرونا را برای ساکنان کوره‌های آجرپزی پایتخت ارسال کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،‌ سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: پیرو دیدار چندی پیش، مصطفی کاظمی، مشاور عالی شهردار و مدیرکل حوزه دفتر شهردار تهران از منطقه کوره پز خانه‌های منطقه ۱۹ در خلازیر(نعمت آباد) اقداماتی در جهت بهبود شرایط این محله انجام شد.


از سویی دیگر به علت شیوع و همه گیری بیماری کرونا و محرومیت اهالی شریف ساکن در این منطقه، تیم پزشکی و غربالگری سازمان برای معاینه مردم، به همراه مسؤولان ذی ربط راهی منطقه شدند تا به کارگران و ساکنین این منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارایه کنند.


به همراه این تیم درمانی و غربالگری، کارکنان سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی بسته های غذایی و بهداشتی را نیز به اهالی کوره پزخانه ها اهدا کردند .


براساس گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی مردم منطقه کوره پزخانه خلازیر به دلیل مجاورت با کوره‌ها و وجود منطقه بیابانی و نبود امکانات بهداشتی و رفاهی در مضیقه قرار دارند. بر همین اساس  سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، بر اساس وظایف خود به صورت دوره‌ای در مناطق و محله‌های محروم و کم برخوردار پایتخت حضور پیدا کرده و ضمن بررسی میدانی مشکلات اهالی این مناطق در رفع این مشکلات تلاش خود را انجام داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha