کشف بیش از یک هزار مورد زمین خواری به ارزش ۴ هزار میلیارد تومانفرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از کشف بیش از یک هزار مورد زمین خواری در کشور به ارزش ۴ هزار میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان طی چهار ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

کشف بیش از یک هزار مورد زمین خواری به ارزش ۴ هزار میلیارد تومان

سلامت نیوز: کشف بیش از یک هزار مورد زمین خواری به ارزش ۴ هزار میلیارد تومانفرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از کشف بیش از یک هزار مورد زمین خواری در کشور به ارزش ۴ هزار میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان طی چهار ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ "جواد خردمند" اظهار داشت: در چهار ماهه ابتدای سال ۱۳۹۹ یک هزار و ۲۴۹ مورد رفع تصرف از زمین های دولتی به ارزش۴ هزار میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان انجام شد که استان تهران با آزادسازی ۴۵۰ میلیارد تومان رتبه اول را داشت.

وی ادامه داد: با تلاش یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در چهار ماهه ابتدایی سال جاری به دنبال یک هزار و ۶۴۲ مورد گزارش تعداد یک هزار و ۲۴۹ مورد رفع تعرض فوری از اراضی دولتی واقع در محدوده شهرهای کل کشور به مساحت تقریبی ۶۳۰ هکتار به ارزش ۴ هزار میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: همچنین در چهار ماهه ابتدای سال جاری برای حدود ۲۱۲ هکتار زمین به ارزش ۲ میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان حکم قطعی رفع تصرف صادر شده است.

سرهنگ خردمند با بیان اینکه در بخش رفع فوری تعرضات، استان های بوشهر، فارس و تهران به ترتیب بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده اند، گفت: استان بوشهر با ۱۵۹ مورد بیشترین تعداد رفع تعرض فوری را به مساحت حدود ۱۸۰ هزار متر مربع نزدیک به ۹۷ میلیارد تومان داشته است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد: پس از آن استان های فارس با ۱۰۱ مورد رفع فوری تعرض به مساحت حدود یک میلیون و ۲۸۴ هزار متر مربع به ارزش ۲۷۵ میلیارد تومان رتبه دوم و استان تهران با ۷۱ مورد به مساحت ۲۶۵ هزار متر مربع به ارزش تقریبی ۱۶ هزار میلیارد ریال رتبه سوم در رفع تعرض فوری را به خود اختصاص داده است.

سرهنگ خردمند همچنین درباره عملکرد استان ها در اجرای احکام قطعی دادگاه ها اظهار داشت: در بخش اجرای احکام قطعی دادگاه ها در چهار ماهه ابتدایی امسال استان تهران با ۵۰ مورد اجرای حکم بهترین عملکرد را در بین یگان های حفاظت استان های کشور به خود اختصاص داده است؛ یگان حفاظت استان تهران در مجموع ۲۵۵ هزار متر مربع زمین به ارزش تقریبی ۴۵۰ میلیارد تومان را به دولت بازگردانده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به خط تلفن ۱۶۵۶ که آماده دریافت گزارش‌های مربوط به تصرفات زمین‌های دولتی است، گفت: از مردم عزیز در سراسر کشور می‌خواهیم هر جا که دست‌اندازی هایی به انفال و زمین های واقع در محدوده شهرها را مشاهده کردند با این خط تلفن تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha