آیا با انواع خمیر دندان پونه آشنا هستید؟ آیا می دانید که برند پونه، متناسب با تمام گروه های سنی، محصولات باکیفیت تولید می کند تا سلامت دهان و دندان، تضمین شود؟ بسیار خب! در این بحث تصمیم داریم به نکاتی بپردازیم که در انتخاب نوع مناسب خمیر دندان به شما بسیار کمک می کند. این متن می تواند برای کسانی که با خصوصیات ویژه یک خمیر دندان آشنا نیستند، یک راهنمای کاربردی باشد. با ما همراه باشید

خمیر دندان پونه،بهترین انتخاب برای سلامت و زیبایی دندان ها

سلامت نیوز: آیا با انواع خمیر دندان پونه آشنا هستید؟ آیا می دانید که برند پونه، متناسب با تمام گروه های سنی، محصولات باکیفیت تولید می کند تا سلامت دهان و دندان، تضمین شود؟ بسیار خب! در این بحث تصمیم داریم به نکاتی بپردازیم که در انتخاب نوع مناسب خمیر دندان به شما بسیار کمک می کند.

این متن می تواند برای کسانی که با خصوصیات ویژه یک خمیر دندان آشنا نیستند، یک راهنمای کاربردی باشد. با ما همراه باشید.

داروخانه یا فروشگاه های مواد غذایی و هایپرمارکت ها معمولاً دارای یک بخش کامل هستند که مملو از محصولات مراقبت از دهان و دندان از جمله مجموعه ای از خمیر دندان های پونه است که در انواع مختلف با ویژگی های منحصر به فرد برای سلامت دندان ها ارائه شده اند. جالب است بدانید که در این نوع خمیر دندان، ترکیبات و طعم دهنده ها به کار رفته است تا کیفیت محصولات به نحو مطلوب، افزایش یابد.

 قطعاً انتخاب میان ده ها برند از انواع خمیر دندان، با نوع مناسب، کاری دشوار است. در ادامه بحث، چند نکته در مورد خرید خمیر دندان های پونه آورده شده است که به شما این امکان را می دهد نوع مناسب خمیردندان را برای خود و خانواده انتخاب کنید. این نکات حتی برای خرید خمیر دندان کودک پونه هم صدق می کند.

آنچه که باید در مورد انواع مختلف خمیر دندان بدانید




به طور کلی، پاك كننده های دندانی (Dentifrice) به شكل های خمیر، ژل و پودر یافت می شوند كه نوع خمیر (Toothpaste) از همه متداول تر است. هرچقدر خمیردندان ها متفاوت باشند، اما در برخی مواد مشترک هستند. این ترکیبات اصلی را می توانید در بهترین خمیر دندان های پونه هم پیدا کنید.


مهم ترین مواد به کار رفته در فرمولاسیون یک خمیر دندان عبارتند از:


1-عوامل ساینده: مواد ساینده مانند کربنات کلسیم، دی كلسیم فسفات و سیلیکا در خمیر دندان به کار می روند تا به از بین بردن پلاك، مواد غذایی میان دندان ها، باکتری ها و برخی لکه های روی دندان کمک کنند. در اغلب خمیردندان های پونه (از جمله نوع سفید کننده) از بهترین ماده ساینده كه نوع سیلیکایی است، استفاده می شود.


2-طعم دهنده ها: معمولاً در خمیر دندان ها از ترکیبات طعم دهنده استفاده می شود تا هنگام مسواک زدن، مزه و طعم بهتری احساس شود. برای مزه خمیردندان، معمولاً از شیرین کننده های مصنوعی از قبیل ساخارین استفاده می شود که حدود 400 بار از شكر شیرین تر است. برای طعم خوب و احساس خنكی در دهان، برای بزرگسالان از اسانس های پونه و نعناع و برای كودكان انواع طعم های میوه ای به کار رفته است.


3-فلوراید: فلوراید، یکی از مهمترین موادی است که باید هنگام انتخاب خمیر دندان به دنبال آن باشید. این ماده معدنی طبیعی از دندان در برابر پوسیدگی دندان محافظت می کند. فلوراید، نه تنها مینای دندان را برای جلوگیری از آسیب های مواد اسیدی تقویت می کند، بلکه باعث ایجاد مواد معدنی مجدد در قسمت هایی از دندان می شود که در معرض پوسیدگی قرار گرفته اند. خمیر دندان ضد پوسیدگی پونه بر همین اساس طراحی و تولید شده است و این خاصیت را دارد.
 
خرید خمیر دندان مخصوص دندان حساس


انواع مختلفی از خمیر دندان های وی‍‍‍ژه در بازار وجود دارد که برای رفع حساسیت دندان ها، رفع جرم و لك یا جلوگیری از پوسیدگی مناسب هستند. افرادی که دندان های آنها در برابر غذای سرد و غذای داغ، بسیار حساس است و دردناك می شود، باید از خمیر دندان ضد حساسیت پونه استفاده کنند. این محصولات به صورت های زیر عمل می كنند:


1-خمیر دندان مخصوص دندان های حساس: این نوع خمیر دندان پونه برای افرادی که دندان حساس دارند طراحی شده است. به عنوان مثال اگر دندان های شما به گرما، سرما یا تماس با هوا حساس هستند، این نوع خمیردندان با مسدود کردن مسیرهایی که از طریق دندان به عصب های داخل دندان متصل می شوند، حساسیت دندان را کاهش می دهد.


2-خمیر دندان سفید کننده پونه: خمیردندان های سفید کننده به منظور از بین بردن لکه ها و تغییر رنگ سطح دندان ها ساخته شده اند تا دندان ها را از نظر ظاهری، سفیدتر سازند. خمیر دندان سفید کننده پونه حاوی ذرات ساینده و مواد مواد شیمیایی ویژه ای هستند که به از بین بردن لکه های روی دندان کمک می کنند.


3-خمیر دندان برای کنترل جرم روی دندان: خمیر دندان مخصوص رفع جرم، با هدف جلوگیری از تشكیل رسوب یا جرم های مضر دندان ساخته شده اند. اگر رسوب و جرم روی دندان ها باقی بماند، به لایه سختی تبدیل می شود که به دشواری از بین می رود. این جرم سخت، روی دندان ها و حدفاصل لثه جمع می شود و ضمن ایجاد ظاهری ناخوشایند، در نهایت منجر به بیماری لثه خواهد شد. این نوع خمیر دندان حاوی ترکیبات شیمیایی مانند پیرو فسفات است که قبل از اینکه این جرم های سخت ایجاد شوند، آنها را از بین می برند.


سه خمیر دندان پونه که باید آنها را بشناسید


علاوه بر انواع خمیر دندان پونه که ویژگی های آنها را در قسمت بالا توضیح دادیم، سه نوع دیگر از این محصولات تولید شده است که خصوصیات ارزشمندی دارند و موجب سلامت دهان و دندان می شوند.


 از آنجایی که دندان ها مهم ترین عامل در حفظ سلامت دهان و اثرگذار در نحوه غذا خوردن هستند، توصیه شده است از همان سنین کودکی نسبت به سالم و تمیز نگه داشتن آن اقدام گردد.


مهم ترین محصولات جدید خمیر دندان پونه برای سلامت بیشتر دندان ها به صورت زیر معرفی می شوند:


1-خمیر دندان ویتامینه پونه: خمیر دندان ویتامینه پونه یک محصول ویژه برای افرادی است که دچار التهاب های خفیف لثه هستند. این خمیر دندان می تواند بافت لثه را تقویت کند و از التهاب بیشتر و یا خونریزی ها جلوگیری نماید. در تولید این خمیر دندان از ویتامین های A، E و C استفاده شده تا نهایت اثر گذاری را داشته باشد. بسیاری از بیماری های دهان و لثه با این نوع خمیر دندان پونه قابل جلوگیری و درمان هستند.


2- خمیر دندان طولانی اثر پونه: یکی دیگر از محصولات پونه در گروه خمیر دندان، خمیر دندان طولانی اثر است. این نوع محصول ضمن داشتن خاصیت ضد پوسیدگی، می تواند پلاک های دندان را برطرف کرده و از ایجاد جرم جلوگیری كند. خمیر دندان طولانی اثر پونه موجب ایجاد بوی خوش در دهان می شود و اثرات ضد بوی بد آن در طولانی مدت، پایدار است.


3- خمیر دندان ضد پوسیدگی پونه: این نوع از خمیر دندان پونه در میان سایر محصولات، بسیار پرفروش است. با مصرف این محصول می توانید از پوسیدگی دندان ها جلوگیری کنید. استفاده از خمیر دندان ضد پوسیدگی پونه می تواند موجب استحکام بیشتر دندان ها شود.
 
خرید خمیر دندان پونه از داروخانه آنلاین نسخه اول


 به عنوان سخن پایانی لازم به ذکر است که خرید خمیر دندان های پونه مخصوص کودکان، برای افرادی با دندان حساس، برای کاهش التهاب های لثه و برای رفع جرم و پلاک دندان، ضرورت دارد. این محصولات به سلامت دندان و دهان و لثه ها کم می کنند. داروخانه آنلاین نسخه اول، مرکز تخصصی خرید خمیر دندان، بهترین محصولات را برای همه سنین و افراد ارائه داده است.


 اگر نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید که کدام نوع از خمیردندان پونه را بخرید، با دندانپزشک خود مشورت کنید. همچنین می توانید با دکتر داروساز یا کارشناس فروش در این داروخانه تماس حاصل نمائید. این مرکز، محصولات خود را با کیفیت بالا و تخفیف مناسب برای مشتریان عزیز فرآهم کرده است. با چند کلیک ساده در سایت داروخانه می توانید با محصولات مراقبت از دهان و دندان آشنا شوید و به راحتی آنها را تهیه کنید.


سلامت دهان و دندان، به طور مستقیم با سلامت و شادابی فرد در ارتباط است. برای داشتن لبخند زیباتر، به تمیزی و سلامت دندان های خود اهمیت بدهید.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha