زمانی که عبارت « نمایندگی زیمنس » را در موتورهای جستجوگر سرچ می‌کنیم، با نتیجه خارق العاده‌ای مواجه می‌شویم . در میان نتایج اولیه ردی از مجموعه‌های فروشنده تجهیزات اتوماسیون و تولید برق فشار ضعیف و متوسط این مجموعه دیده می‌شود، کمی جلوتر سخت‌افزارهای حوزه تولید و انتقال انرژی را دیده، با فناوری‌های مخابراتی یا زیرساختی یک شهر (از سامانه‌های حمل و نقل ریلی گرفته تا سیستم اطفاء حریق یا نورپردازی) آشنا می‌شویم و همه اینها در حالیست که ممکن است به خاطر یافتن یک دستگاه پزشکی (مانند سمعک) وارد این محیط شده باشیم.

نمایندگی سمعک های زیمنس در ایران

سلامت نیوز:زمانی که عبارت « نمایندگی زیمنس » را در موتورهای جستجوگر سرچ می‌کنیم، با نتیجه خارق العاده‌ای مواجه می‌شویم . در میان نتایج اولیه ردی از مجموعه‌های فروشنده تجهیزات اتوماسیون و تولید برق فشار ضعیف و متوسط این مجموعه دیده می‌شود، کمی جلوتر سخت‌افزارهای حوزه تولید و انتقال انرژی را دیده، با فناوری‌های مخابراتی یا زیرساختی یک شهر (از سامانه‌های حمل و نقل ریلی گرفته تا سیستم اطفاء حریق یا نورپردازی) آشنا می‌شویم و همه اینها در حالیست که ممکن است به خاطر یافتن یک دستگاه پزشکی (مانند سمعک) وارد این محیط شده باشیم.


با توجه به توضیحات فوق به خوبی می‌توان یافت که این برند خوشه‌ای با هزاران کارمند خود در سراسر جهان ید طولایی در شاخه‌های مختلف مهندسی داشته و می‌توان رد پا و تأثیری که در مدت تقریباً 170 ساله عمر خود بر روی ارتقاء سطح تکنولوژی، صنایع و سلامت دنیا گذاشته است را ببینیم.


شاید بتوان زیمنس را آینه تمام قد صنعت آلمان دانست که با نظمی مثال زدنی و هدفی مشخص، در پی فتح کردن یکی پس از دیگری قله‌های موفقیت می‌باشد . در همین رابطه با توجه به اینکه اکثر قریب به اتفاق محصولات این مجموعه صنعتی بوده و قشر خاصی از جامعه را درگیر خود می‌کند، بدیهیست که بسیاری از محصولات فوق را از نزدیک ندیده یا مطلبی از آن‌ها نشنیده باشیم .
این در حالیست که همان محصولاتی که توسط عموم مردم استفاده می‌شوند (مانند تلفن‌های ثابت یا سمعکها) آنچنان باکیفیت و کاربردی هستند که به تنهایی بتوانند نام این برند قدرتمند را با عامه مردم بشناسانند.

نمایندگی زیمنس


انحلال، ادغام یا واگذاری حق تولید بخشی از محصولات از جمله لازمه‌های پیشرفت، حفظ یا افزایش سود یک مجموعه صنعتی است که هرازگاهی در سطح بین المللی شاهد آن هستیم. در همین رابطه مجموعه زیمنس نیز با فروش حق امتیاز سمعک‌های خود به مجموعه سیوانتوس دست به چنین اقدامی زده و با انتقال مالکیت سمعک‌های خود به شرکت‌های EQT VI و   Santo Holding GmbH در سال 2015 مقدمات تولد سمعک سیگنیا که میراث‌دار محصولات زیمنس بود را فراهم کرد.

جالب است بدانید که همین مجموعه نیز در سال 2019 با ویدکس ادغام شده و با ارائه محصولات خود تحت نام WS Audiology (که صاحب امتیاز برندهایی نظیر Rexton، TruHearing، Audibene، HearUSA و ... هستند) به یکی از قدرتمندترین مجموعه‌های فروش سمعک و ادامه دهنده راه نمایندگی زیمنس تبدیل شده است.

نمایندگی سمعک زیمنس در ایران


با وجود اینکه چند سالی از ساخت آخرین سمعک زیمنس می‌گذرد، اما استفاده از آن‌ها از سوی هموطنانمان، تجربه خوبی که استفاده از این محصولات به وجود آورده و هزینه‌های خرید نمونه‌هایی جدید که شاید برای برخی سنگین و غیرضروری باشد سبب شده است تا کماکان نام نمایندگی زیمنس بر سر زبان‌ها باشد.


انتظار ما از نمایندگی زیمنس چیست ؟ ارائه آخرین محصولات این مجموعه، امکان شنوایی سنجی و تجویز سمعکی متناسب با سطح نیازمان، ارائه خدمات پس از فروش و به طور ویژه تعمیر سمعک‌های معیوب!


در همین رابطه مجموعه سیگنال کلینیک به عنوان نماینده‌ای که همه این خدمات را به مخاطبین خود ارائه می‌دهد، در کسوت نمایندگی زیمنس آماده فروش سمعک‌های سری Pure، Motion، Silk، Insio، CROS، Ace و دیگر مدل‌های منتسب به سیگنیا-زیمنس می‌باشد.

چه عواملی سبب شده‌اند تا محصولات این برند تا این اندازه محبوب گردند؟

چنانچه به ساختار لوازم برقی یا سازوکاری که شرکت‌های سازنده آن‌ها دارند نگاهی بیاندازیم خواهیم دید که کمابیش پرچمداران یک حوزه خاص پس از چندی به سطح یکدیگر رسیده و خروجی‌های یکسانی ارائه می‌دهند ؛ در نتیجه با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند . این در حالیست که همواره «اولین» بودن از اهمیت زیادی برخوردار بوده و اینکه یک مجموعه بتواند محصول یا خدمتی را برای نخستین بار (یا حداقل پیش از همه‌گیر شدن توسط همه رقبا) ارائه دهد از اهمیت زیادی برخوردار است .


•در همین رابطه محصولاتی که توسط نمایندگی زیمنس ارائه می‌شود دارای ویژگی‌های شاخصیست که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم :
 وجود باتری‌های لیتیومی قابل شارژ که در مدل‌های Charge & Go امکان شارژ وایرلس سمعک را فراهم می‌کنند.


•  ویژگی OVP یا Own Voice Processing به معنای پردازش صدای خود که طبق آن سمعکی مانند مدلNX پس از شناسایی صدای فرد، آن را تقویت نکرده و مانع از پیچش صدا می‌شود.


• Streaming که سامانه‌ای واسطه برای برقراری ارتباط میان سمعک و سایر سخت‌افزارهای هوشمند بلوتوثی مانند تلفن، گوشی موبایل، تلویزیون، لپ تاپ و ... می‌شود.


•درمان وزوز گوش با قابلیت Tinnitus notch therapy که در آن فرکانس‌های نامطلوب شناسایی شده و تقویت نمی‌شوند و Primax به عنوان سامانه‌ای که امکان شنوایی دو گوشی را فراهم می‌کند، با آنالیز منابع گفتاری و تفکیک آن‌ها از نویز محیط یا اصواتی که برای ما اهمیتی ندارند به شنوایی بهتر و شبیه سازی حالت طبیعی گوش کمک می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha