چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

رئیس کلانتری جنت آباد از شناسایی و دستگیری سارقی که با تهدید مال باخته اموال منازلشان را در غرب تهران سرقت می کرد، خبر داد و گفت متهم به 4 فقره سرقت منزل معترف شد.

دستگیری سارق منازل غرب تهران

سلامت نیوز: رئیس کلانتری جنت آباد از شناسایی و دستگیری سارقی که با تهدید مال باخته اموال منازلشان را در غرب تهران سرقت می کرد، خبر داد و گفت متهم به 4 فقره سرقت منزل معترف شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا قاسمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در منطقه جنت آباد و ضرب و جرح مال باخته با تهدید سلاح سرد توسط سارق، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری 138 قرار گرفت.

وی بیان کرد: تیم عملیات کلانتری جنت آباد با رصدهای اطلاعاتی موفق شدند هویت سارق منزل را شناسایی و مشخص شد، متهم یکی از مجرمان سابقه دار بوده و پیش تر روانه زندان شده است.

رئیس کلانتری جنت آباد عنوان کرد: ماموران کلانتری در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم را در محدوده کلانتری شناسایی و با هماهنگی های قضائی موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ قاسمی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه پژو پارس مورد استفاده در سرقت‌ها و تعدادی اموال مسروقه از جمله یک دستگاه لپ تاپ، 2 دستگاه تلفن همراه، کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به جرم ارتکابی معترف شد، ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم به 3 فقره سرقت منزل دیگر نیز در غرب تهران معترف شد.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه مال باختگان شناسایی و صحنه‌های سرقت بازسازی شد، خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha