سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از پیشنهادات نمایندگان مجلس برای میزان افزایش حقوق کارگران در سال آینده را تشریح کرد.

جزئیاتی از پیشنهادات نمایندگان مجلس برای افزایش حقوق کارگران

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از پیشنهادات نمایندگان مجلس برای میزان افزایش حقوق کارگران در سال آینده را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، علی‌ بابایی‌کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 1400 در این کمیسیون، اظهار کرد: طبق لایحه بودجه سال آینده، حقوق کارمندان دولت قرار است 25 درصد افزایش پیدا کند که این موضوع به تصویب کمیسیون اجتماعی مجلس نیز رسیده است.

وی ادامه داد: البته پیشنهاداتی مبنی بر افزایش حقوق‌ کارمندان دولت در سال آینده تا سقف 30 درصد نیز مطرح شده بود که این پیشنهاد در جلسه اخیر کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب نشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین، افزایش پلکانی 25 درصدی حقوق کارمندان دولت در سال آینده و طبق لایحه بودجه را تکذیب کرد و گفت: حقوق کارمندان دولت در تمام سطوح در سال آینده، 25 درصد افزایش می‌یابد و در هیچ‌کدام از بندها و تبصره‌های لایحه بودجه اشاره‌ای به افزایش پلکانی حقوق کارمندان نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha