تحریم هایی که از سوی کشورها متوجه کشور ما شده است، یکی از دلایل اصلی ایجاد بحران و چالش برای تولید کنندگان است و این اتفاقی است که سالیان سال است که با اقتصاد ایران دست و پنجه نرم می کند. این اتفاق باعث شده تا توان خرید و فروش و انجام معاملات در کشور کاملا تحت تاثیر آن قرار گیرد و در التهابات بازار شاهد این رخداد هستیم.

چالش های جدی که تولید کنندگان کالا و خدمات با آن روبرو هستند

سلامت نیوز:تحریم هایی که از سوی کشورها متوجه کشور ما شده است، یکی از دلایل اصلی ایجاد بحران و چالش برای تولید کنندگان است و این اتفاقی است که سالیان سال است که با اقتصاد ایران دست و پنجه نرم می کند. این اتفاق باعث شده تا توان خرید و فروش و انجام معاملات در کشور کاملا تحت تاثیر آن قرار گیرد و در التهابات بازار شاهد این رخداد هستیم.

تاثیر سیستم های مدیریتی در مدیریت کسب و کارهای چند هزار نفره خبری بود که در یکی از وب سایت های معتبر در حوزه اقتصاد و رویدادهای چالش برانگیز آن منتشر شد و اشاره مستقیم به یکی از تولید کنندگانی داشت که با وجود بحران های جدی در آن صنعت، توانسته با مدیریت کسب و کار چند هزار نفره خود، راه تولید را برای خریداران سرویس های خواب فراهم کند.


پوشش تقاضا توسط کسب و کارهایی که با وجود فشارهای داخلی و خارجی اعم از رقبا، سطح معیشتی و البته فشارهای اقتصادی خارجی، می توانند کماکان به تولید بپردازند، محل تاثیرگذاری در اقتصاد است و می تواند کمک حال وضعیت تامین تقاضای خریداران باشد.


پوشش تقاضا با توجه به بارهای لوجستیکی در شهرهای بزرگ، باعث شده برندهای تولید کننده در حوزه سرویس های خواب نوزادی تا 2نفره، با افزایش ظرفیت قابل توجهی روبرو شوند. که البته این موضوع پوشیده نیست که توان پشتیبانی از خدمات در شهرهای مختلف می تواند یک عامل بسیار تاثیرگذار باشد.

ایجاد تغییرات در بازار مد و فشن از یک کسب و کار شروع می شود و در کل صنعت گسترده می شود و این موضوع بسیار مایه خرسندی است که کسب و کارهای تولیدی در این حوزه نیز توانسته اند به این نیاز پاسخ مثبت داده و رویکرد بسیار مناسبی داشته باشند.


بازار تولیدات در حوزه ارائه شده، بسیار بازار مناسبی بوده و محل رشد بسیار زیادی برای فعالان آن دارد که می تواند زمین بازی مناسبی برای رشد زیرساخت و کسب و کارهای حوزه سرویس خواب باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha