پوشینه شورتی، محصول جدیدی از برند نام آشنای ایزی لایف است که در سال ۹۹، برای اولین بار در ایران تولید و به بازار عرضه شد. شرکت زرین رویا با استفاده از بروزترین تکنولوژی دنیا، اقدام به تولید پوشینه شورتی بزرگسالان کرده است. مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد پوشینه شورتی، تغییر بزرگی در زندگی افراد مبتلا به بی‌اختیاری ادرار ایجاد خواهد کرد.

پوشینه شورتی ایزی لایف، کارآمدترین راهکار کنترل بی اختیاری ادرار

سلامت نیوز:پوشینه شورتی، محصول جدیدی از برند نام آشنای ایزی لایف است که در سال ۹۹، برای اولین بار در ایران تولید و به بازار عرضه شد. شرکت زرین رویا با استفاده از بروزترین تکنولوژی دنیا، اقدام به تولید پوشینه شورتی بزرگسالان کرده است. مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد پوشینه شورتی، تغییر بزرگی در زندگی افراد مبتلا به بی‌اختیاری ادرار ایجاد خواهد کرد.

بی‌اختیاری ادرار چیست؟

یکی از باور‌های غلط در مورد بی ‌اختیاری ادرار این است که گمان می‌کنیم این چالش فقط در دوران سالمندی اتفاق می‌افتد اما این عارضه ممکن است برای هر کسی و در هر سن و سالی، به طور موقت یا ماندگار در اثر عواملی مثل عفونت مجاری ادراری، یبوست، جراحی، بارداری‌ و زایمان طبیعی، چاقی و مصرف داروهای خاص اتفاق بیافتد. بنابراین، افزایش سن و بیماری‌های دوران سالمندی، تنها عامل ایجادکننده این عارضه نیستند.

بی‌اختیاری ادرار به عنوان یک تابو محسوب می‌شود و بسیاری از افراد از صحبت کردن در مورد آن خجالت می‌کشند. آمار‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۴۰۰ میلیون نفر در دنیا با چالش بی‌اختیاری ادرار زندگی می‌کنند اما جالب است بدانیم که این آمار بسیار کمتر از آمار واقعی بوده چراکه بیش از ۶۰٪ افراد مبتلا، مشکل خود را بروز نمی‌دهند و سعی در انکار یا مخفی کردن آن دارند. بسته به سطح بی‌اختیاری ادرار (خفیف، متوسط و شدید)، افراد مبتلا دچار شرایطی مثل نیاز مکرر و فوری به دفع ادرار یا نشت ادرار به‌طور ناگهانی و مکرر می‌شوند، همین موضوع منجر به خجالت‌زدگی افراد شده و بر کیفیت زندگی آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد. به دلیل دیدگاه نادرست در مورد بی‌اختیاری ادرار، درصد زیادی از افراد مبتلا از حضور در جمع، رفتن به مسافرت، مهمانی و هرجایی که از دسترسی به سرویس بهداشتی مطمئن نباشند دوری می‌کنند.

مزایای پوشینه شورتی ایزی لایف نسبت به پوشینه چسبی

معمولا افراد فعالی که دچار بی‌اختیاری هستند، نسبت به استفاده از پوشینه چسبی احساس منفی دارند و مقاومت می‌کنند چراکه پوشینه چسبی ساختاری مشابه پوشک بچه دارد و تحرک با آن برای افراد فعال مشکل است. یکی از مهمترین ویژگی‌های پوشینه شورتی ایزی لایف این است که مانند لباس زیر بوده و برای انجام فعالیت‌های روزانه بسیار راحت است.

پوشینه شورتی ایزی لایف، از نظر کیفیت، استفاده آسان و جذب بالا با محصولات شورتی وارداتی برابری کرده و از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه‌تر از آن‌ها است. همین ویژگی‌ها پوشینه شورتی ایزی لایف را به کارآمدترین راهکار برای کنترل بی‌اختیاری ادرار تبدیل کرده است.

برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد پوشینه شورتی بزرگسال عبارتند از:

  • جذب سریع مایعات از سطح پوشینه با تکنولوژی ناحیه مرکزی دو لایه
  • غیرقابل رویت بودن پوشینه از روی لباس با طراحی متناسب با فرم بدن
  • تعویض آسان با پاره کردن دوخت‌‌های کناری پوشینه، بدون نیاز به درآوردن شلوار
  • تحرک راحت به کمک کش ۳۶۰ درجه دور کمر نرم و منعطف
  • حداکثر محافظت در برابر نشت به کمک لایه‌های محافظ عمودی دور پا و دور کمر کشسان و ضد آب
  • حفظ سلامت پوست و کاهش رطوبت سطح پوست به کمک لایه‌های تنفسی
  • دور انداختن راحت به کمک نوار چسبی تعبیه شده در پشت پوشینه

تاثیر پوشینه شورتی در زندگی مراقبین

یکی از چالش‌های مراقبتی، برای مراقبانی که از فرد مبتلا به بی‌اختیاری ادرار نگهداری می‌کنند، پوشاندن پوشینه چسبی به آن‌ها است. پوشینه شورتی ایزی لایف با ساختاری مشابه لباس زیر، فرآیند پوشاندن پوشینه به فرد بزرگسال را برای مراقبان بسیار راحت کرده است. همچنین تعویض آسان پوشینه به کمک پاره کردن دوخت‌های کناری به مراقبان کمک می‌کند تا ضمن حفظ عزت نفس عزیزشان به سادگی در تعویض پوشینه به او کمک کنند.

بروز بی‌اختیاری ادرار و درگیری با چالش‌هایی چون اضطراب از نشتی ادرار، احساس نیاز فوری به سرویس بهداشتی و ... می‌تواند فرد مبتلا را از حضور در جمع و مشارکت در فعالیت‌های گروهی منصرف کرده و در طولانی مدت بر سلامت روح و روان فرد تاثیر بگذارد.

پوشینه شورتی ایزی‌لایف، تنها یک محصول برای کنترل بی‌اختیاری ادرار نیست بلکه عاملی برای ایجاد تغییری بزرگ در زندگی افراد مبتلا به بی‌اختیاری ادرار است. پوشینه شورتی و ویژگی‌های منحصر به فرد آن، این امکان را فراهم می‌کند تا با وجود بی‌اختیاری ادرار، زندگی سرشار از سرزندگی را تجربه کنیم.

با افزایش آگاهی در مورد بی‌اختیاری ادرار و انتخاب پوشینه مناسب، علاوه بر مراقبت از سلامت جسمانی خود، ریتم عادی زندگی را حفظ کرده و کیفیت زندگی‌مان را بهبود ببخشیم. برای کسب آگاهی بیشتر در مورد پوشینه‌ی شورتی و زندگی با وجود بی‌اختیاری ادرار، به وب‌سایت رسمی ایزی لایف مراجعه کنید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha