چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به واگذاری مهدهای کودک به وزارت آموزش و پرورش گفت: بر این اساس صدور مجوز مهدهای کودک از سوی بهزیستی ممنوع شد.

صدور مجوز مهدهای کودک از سوی بهزیستی ممنوع شد

سلامت نیوز:مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به واگذاری مهدهای کودک به وزارت آموزش و پرورش گفت: بر این اساس صدور مجوز مهدهای کودک از سوی بهزیستی ممنوع شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،سعید بابایی  با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر واگذاری مهدهای کودک به آموزش و پرورش اظهار کرد: در تاریخ 25 آذر 99 در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تأسیس مرکز ملی در حوزه تعلیم و تربیت کودک و ساماندهی مدیریت مهد کودک‌ها به تصویب رسید و بر این اساس مقرر شد که مسئولیت حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی، مدیریت و همچنین نظارت و ارزیابی مهدکودک‌ها به وزارت آموزش و پرورش واگذار شود.


وی تصریح کرد: پس از تصویب دستورالعمل سازمان تعلیم و تربیت کودک عملاً اداره مهدهای کودک به وزارت آموزش و پرورش انتقال یافته است.
بابایی ادامه داد: همچنین سازمان بهزیستی آمادگی دارد تمام اطلاعات مورد نیاز این حوزه و تجربیات مدیریتی در سراسر کشور را به سازمان جدید منتقل کند.
مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در پایان گفت: بر این اساس سازمان بهزیستی از این به بعد مجوزی را برای فعالیت مهدهای کودک صادر نخواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha