​براساس اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اجرای مجدد طرح ترافیک در تهران از روز شنبه (۲۵ اردیبهشت) از سر گرفته خواهد شد.

اجرای مجدد طرح ترافیک از امروز شنبه در تهران

سلامت نیوز: ​براساس اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اجرای مجدد طرح ترافیک در تهران از روز شنبه (۲۵ اردیبهشت) از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری شهر، براساس اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طرح ترافیک از روز شنبه مصادف با ۲۵ اردیبهشت ماه و براساس تصمیم گیری مسئولان در تهران به اجرا در خواهد آمد.

سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پیش از این اعلام کرده بود که لغو طرح ترافیک در تهران تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.  

او گفته: لغو و تعطیلی طرح ترافیک تاثیر چندانی بر کاهش مسافر در حوزه مترو و اتوبوس نداشته است. با همه این تفاسیر لغو طرح ترافیک را با نظر شهردار تهران تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته است.  

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران ادامه داد: شهروندان مطلع باشند از ۲۵ اردیبهشت ماه روال عادی طرح ترافیک عملیاتی و اجرا می‌شود. لغو محدودیت طرح ترافیک در تهران با آغاز پیک چهارم کرونا به دستور ستاد ملی کرونا از سوی شهرداری تهران اجرایی شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha