چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 315389

در سال‌های اخیر تقاضا برای عمل جراحی زیبایی اندام، عمل لیپوماتیک و پیکرتراشی رشد چشمگیری داشته است. با این حال عده بسیاری برای دوری از عمل‌های تهاجمی تناسب اندام به دنبال راه حلی ساده برای کاهش چربی‌های بدنشان هستند.

بهترین دستگاه لاغری

سلامت نیوز: بدون درد و خون‌ریزی و تنها در چند جلسه برای همیشه با اضافه وزن خود خداحافظی کنید! چاقی و اضافه وزن همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها و آقایان در سنین جوانی و میان‌سالی است. معیار زیبایی را هیچکس مشخص نمی‌کند و نکته مهم در زیبایی میزان رضایت و اعتماد به نفس خود فرد است. این موضوع به آن معنا نیست که کسانی‌که به دنبال راه حل‌هایی برای کاهش وزن و تناسب اندام هستند از نظر دیگران خوش اندام نیستند یا معیارهای اصلی زیبایی را ندارد.

در سال‌های اخیر تقاضا برای عمل جراحی زیبایی اندام، عمل لیپوماتیک و پیکرتراشی رشد چشمگیری داشته است. با این حال عده بسیاری برای دوری از عمل‌های تهاجمی تناسب اندام به دنبال راه حلی ساده برای کاهش چربی‌های بدنشان هستند. روش‌های کاربردی و آسان با استفاده از دستگاه‌های غیرتهاجمی بهترین انتخاب برای کاهش وزن و تناسب اندام شما هستند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با نحوه کار و معرفی 3 مدل از بهترین دستگاه های لاغری آشنا کنیم. اگر قصد کاهش وزن بدون دردسر و در کمترین زمان را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 روش درمانی لاغری موضعی، بهترین انتخاب برای از بین بردن چربی‌ها

این روزها با کامپیوتری شدن اکثر کارها و کاهش فعالیت بدنی، غده‌های چربی در اکثر بخش‌ها بدن نمایان می‌شوند. درمان لاغری موضعی یکی از روش‌هایی است که در آن بدون کمترین عوارض بیمار چربی بدن را از دست داده و به اندام ایده‌آل خود دست می‌یابد. ساکشن چربی‌ها با انواع دستگاه‌های متفاوتی باتوجه به شرایط جسمی افراد انجام می‌شود. با استفاده از دستگاه‌های ایواماتیک، لیپولکس ،رافوس و ترواسکالپ می‌توان چربی به وجود آمده در بخش‌های مختلف که به صورت چاقی موضعی ایجاد شده را درمان کرد. برای آشنایی بیشتر با درمان لاغری موضعی پیشنهاد می‌کنیم مقاله لاغری موضعی چیست را در این زمینه مطالعه کنید و سپس دستگاه موردنظر خود را برای لاغری انتخاب کنید.

 دستگاه لاغری ترواسکالپ ای دی، بهترین دستگاه لاغری در دنیا

از شناخته شده‌ترین و قدرتمندترین دستگاه‌های حذف سلول‌های چربی بدن و کاهش وزن می‌توان به دستگاه ترواسکالپ اشاره کرد.این دستگاه منحصر به فرد جزو جدیدترین تکنووژی های لاغری روز دنیا و ساخت امریکاست . از موارد قابل توجه در این دستگاه تک جلسه ای بودن آن میباشد. ترو اسکالپ آی دی ضمن حفظ دمای مناسب پوست، گرمای دستگاه را به کل لایه چربی زیر پوست منتقل می‌کند و باعث از بین رفتن بافت‌های چربی بدن می‌شود. به هیچ عنوان قرار نیست بیمار در حین درمان احساس سوزش یا درد داشته باشد.

دمای دستگاه به‌طور کامل بررسی می‌شود و به هیچ یک از بافت‌های مجاور بافت چربی آسیب وارد نمی‌شود. درمان لاغری موضعی با استفاده از این دستگاه تنها 15 دقیقه زمان می‌برد. معمولا ۱۲ هفته پس از درمان با استفاده از این روش حدود ۲۴ درصد از میزان چربی در بافت مورد نظر کاهش می یابد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روش منحصر به فرد برای درمان سستی، افتادگی پوست و کاهش سلول‌های چربی
  • درمان افتادگی وکانتورینگ در قسمت بازو و ران بدن
  • درمان به صورت همزمان در چند ناحیه از بدن که کاندید درمان با این متد هستند
  • بدون عوارض
  • بدون داشتن دوران نقاهت
  • بدون بازگشت
  • بدون نیاز به رژیم و ورزش
  • درمان سلولیت

 دستگاه‌ کویتیشن لیپولکس، روشی موثر در کاهش وزن و از بین بردن چربی‌ها

لاغری موضعی با استفاده از دستگاه کویتیشن لیپولکس یکی از روشهای موثر در کاهش سایز در ناحیه شکم، پهلو یا ران است. به خصوص افرادی که سلولیت دارند و با رژیم غذایی و ورزش نتوانستند به نتیجه دلخواه برسند استفاده از این دستگاه می‌توانند در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود دست یابند. این دستگاه با تولید امواج فراصوت و قرار دادن سلول‌های چربی در برابر این امواج باعث از بین بردن غشای آنها و در نتیجه از بین رفتن همیشگی سلول‌های چربی می‌شود.

امواج فراصوت تولید شده توسط این دستگاه مستقیما روی سلول‌های چربی تاثیر گذاشته و از آسیب به سایر بافت‌های بدن جلوگیری می کنند. بلافاصله پس از اولین جلسه کار با دستگاه کویتیشن شما متوجه تغییرات ظاهری خود می‌شود. هر جلسه درمان لاغری با استفاده از این دستگاه معمولا نیم ساعت طول می‌کشد و معمولا تعداد جلسات آن بین 8 تا 12 جلسه طول می‌کشد.

 تناسب اندام با دستگاه اراف رادیو فرکانسی رافوس

متقاضی عمل با دستگاه ((RAFOS فردی است که می‌خواهد بدنی متناسب‌ داشته باشد، چربی‌های اضافی را از بین ببرد و مشکل سلولیت بدنش را رفع کند. قبل از استفاه از دستگاه آر اف با استفاده از یک کرم موضعی، بخش‌های موردنظر پوست بی حس شده و بیمار هیچگونه درد یا سوزش را حس نخواهد کرد. در طی این درمان دمای سلول‌های چربی با استفاده از امواج دوقطبی و تک قطبی بالا رفته و پس از مدتی سلول‌های چربی از بین می‌روند.

دستگاه اراف رادیو فرکانسی علاوه‌بر لاغری موضعی، باعث سفت شدن پوست و لیفت پوست نیز می‌شوند. از دیگر مزایای استفاده از دستگاه ار اف رادیو فرکانسی رافوس برای لاغری و تناسب اندام می‌توان به غیرجراحی بودن این روش و کم عوارض بودن آن اشاره کرد. دوره نقاهت لاغری با استفاده از دستگاه آر اف بسیار کوتاه است و پس از 2 الی 5 روز بیمار بهبودی کامل خود را به دست می‌آورد.

 خرید بهترین دستگاه لیزر لاغری با کیفیت بالا از شرکت آفا

در این مطلب شما را با 3 مورد از بهترین دستگاه های لاغری و نحوه کار آن‌ها آشنا کردیم. مهمترین موضوع در انجام درمان لاغری با استفاده از دستگاه‌ ، انتخاب یک دستگاه مطمئن و پیشرفته است. پزشکان و کارشناسان کلینیک‌های زیبایی می‌توانند با خرید دستگاه‌های معتبر و باکیفیت میزان رضایت بیماران را افزایش دهند.

آفا بهترین ارائه کننده دستگاه‌های لاغری در ایران است که با عرضه محصولات با کیفیت، در کنار تیم پشتیبانی قوی بهترین خدمات را در زمینه فروش دستگاه به مشتریان عزیز ارائه می‌کند.

اگر به دنبال خرید دستگاه‌های لاغری با بهترین قیمت هستید، همین حالا با شماره 02188107070 تماس بگیرید. کارشناسان ما در آفا منتظر پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha