عضو مجمع نمایندگان سیستان‌وبلوچستان در مجلس، با بیان اینکه این استان به دلیل عدم‌ کفایت زیرساخت‌ها هنوز از نظر کنترل کرونا به وضعیت پایداری نرسیده‌ است، ورود دولت سیزدهم به این حوزه را نقطه امیدی برای رفع این مشکلات دانست.

سیستان و بلوچستان همچنان در وضعیت بحران قرار دارد

سلامت نیوز: عضو مجمع نمایندگان سیستان‌وبلوچستان در مجلس، با بیان اینکه این استان به دلیل عدم‌ کفایت زیرساخت‌ها هنوز از نظر کنترل کرونا به وضعیت پایداری نرسیده‌ است، ورود دولت سیزدهم به این حوزه را نقطه امیدی برای رفع این مشکلات دانست.

به گزارش سلامت نیوز، اسماعیل حسین‌زهی در گفت‌وگو با خانه ملت، ضمن قدردانی از نیروهای مسلح، هلال احمر و ستاد اجرایی حضرت امام خمینی(ره) برای کمک به مردم حوزه انتخابیه‌اش به منظور کاهش میزان ابتلا به کرونا، در تشریح آخرین وضعیت سیستان و بلوچستان از نظر ابتلا به این بیماری، گفت: کمک این نیروها، حضور وزیر بهداشت و معاونانشان در منطقه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم باعث شد تا حدودی شیوع این بیماری کنترل شود، اما به دلیل عدم کفایت زیرساخت‌ها هنوز به وضعیت پایداری نرسیده‌ایم.

نماینده مردم شهرستان‌های خاش، میرجاوه، تفتان و بخش‌های نصرت‌آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه ما در هفته گذشته و هفته جاری بسیاری از بزرگان و نخبگانمان را در این استان به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم و فقط اطلاع‌رسانی در این زمینه کاهش پیدا کرده وگرنه همچنان در همان وضعیت قبل قرار داریم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما هنوز در وضعیت بحران قرار داریم و تنها در حوزه پیشگیری اقدامات موثری انجام شده است، بنابراین امیدواریم ستاد مقابله با کرونا و دولت همراهی کنند تا بتوانیم سریعتر شیوع این ویروس را مهار کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که مانع از کنترل این بیماری در این استان شده این است که مردم ناچار هستند روزانه برای کسب معاش در کف بازار حضور پیدا کنند، بنابراین امیدواریم دولت سیزدهم هر چه سریعتر پای کار بیاید تا بتوانیم مشکلات مردم را در حوزه اقتصادی و سلامت برطرف کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha