چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 315412

افراد واجد شرایط دریافت واکسن نیز باید هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا حداقل، میزان ابتلا به نوع شدید بیماری و مرگ و میر کاهش یابد.

وضعیت قرمز کرونا در بیمارستان‌های اهواز

سلامت نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از احتمال افزایش بیمارستان‌های پذیرای بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر فرهاد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چند روز گذشته میزان مراجعات بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های خوزستان و موارد بستری افزایش یافته است و در حال برگشت به پیک بیماری و شرایط قرمز در بیمارستان‌ها هستیم.

وی افزود: در حال حاضر در اهواز بیمارستان‌های رازی، امام خمینی(ره)، سینا، امیرالمومنین(ع) علامه کرمی و فاطمه الزهرا(س) پذیرای بیماران مبتلا به کرونا هستند و احتمالا در روزهای آینده مجبور می‌شویم بیمارستان‌های دیگر را نیز به چرخه کرونا اضافه کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان رازی اهواز تقریبا تکمیل است و سرریز این بیمارستان به بیمارستان‌های دیگر منتقل می‌شود.

سلطانی با بیان اینکه سوش غالب کرونا در کشور دلتا است، عنوان کرد: مردم باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه پرهیز از حضور در تجمعات و استفاده از ماسک را با جدیت بیشتری در دستور کار خود قرار دهند تا درگیر بیماری و بیمارستان نشوند.

وی بیان کرد: افراد واجد شرایط دریافت واکسن نیز باید هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا حداقل، میزان ابتلا به نوع شدید بیماری و مرگ و میر کاهش یابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وضعیت بیماری در روزهای آینده قابل پیش‌بینی نیست و اکنون تنها راهکار پیشگیری، رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha