در دو هفته اخیر ۱۱ درصد در موارد غربالگری و در شناسایی ۲۲ درصد و موارد مثبت تست‌ها ۳ درصد، ۲۴ درصد در موارد بستری و ۱۹ درصد در موارد بستری در (آی سی یو) افزایش یافته است.

وضعیت فوق بحرانی در هرمزگان/ رشد ۸۱ درصدی قربانیان کرونا در استان

سلامت نیوز:در دو هفته اخیر ۱۱ درصد در موارد غربالگری و در شناسایی ۲۲ درصد و موارد مثبت تست‌ها ۳ درصد، ۲۴ درصد در موارد بستری و ۱۹ درصد در موارد بستری در (آی سی یو) افزایش یافته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در شاخص فوتی‌های کرونایی هفته گذشته ۸۱ درصد رشد نسبت به هفته ماقبلش در هرمزگان به ثبت رسید.


دکتر فاطمه نوروزیان افزود: با جان باختن ۱۶ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۶۸۲ نفر رسید.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه روز گذشته ۲۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع هزار و ۱۶۸نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۱۲۹نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۳نفر از آنها وخیم است.


وی ببیان کرد: در دو هفته اخیر ۱۱ درصد در موارد غربالگری و در شناسایی ۲۲ درصد و موارد مثبت تست‌ها ۳ درصد، ۲۴ درصد در موارد بستری و ۱۹ درصد در موارد بستری در (آی سی یو) افزایش یافته است.

نوروزیان با اشاره به اینکه در شاخص فوتی‌ها هفته گذشته ۸۱ درصد بیشتر از هفته گذشته بود، عنوان کرد: شناسایی موراد مثبت در شهرستان‌های بندرعباس، قشم، بندرلنگه، کیش، جاسک و بندرخمیر رو به افزایش و در شهرستان‌های سیریک و بشاگرد حالت پایدارتری دارد.


وی به شهروندان توصیه کرد همچنان استفاده از ماسک، دوری از تجمعات، برقراری تهویه لازم و استقبال از واکسیناسیون را فراموش نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha