آخرین مرحله پذیرش دوره‌های یکساله مدیریت کسب و کار MBA و دوره‌های یکساله مدیریت حرفه‌ای کسب و کار DBA در فصل تابستان انجام خواهد شد و متقاضیان با بررسی مدارک تحصیلی و سوابق کاری در دانشکده فنی دانشگاه تهران پذیرش خواهند شد.

آخرین مرحله پذیرش دوره DBA و MBA دانشگاه تهران در تابستان

سلامت نیوز: آخرین مرحله پذیرش دوره‌های یکساله مدیریت کسب و کار MBA و دوره‌های یکساله مدیریت حرفه‌ای کسب و کار DBA در فصل تابستان انجام خواهد شد و متقاضیان با بررسی مدارک تحصیلی و سوابق کاری در دانشکده فنی دانشگاه تهران پذیرش خواهند شد.

دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA با هدف توسعه مهارت‌های مدیریت بهینه کسب و کار در کشور برگزار می‌شوند و طیف وسیعی از متخصصانی که به مباحثی همچون کارآفرینی، توسعه بازار، توسعه مدل های کسب و کار، رهبری کسب و کار و بهینه سازی کسب و کار علاقه‌مند هستند در این دوره‌ها شرکت می‌نمایند. دوره‌های MBA و DBA بصورت مباحث بین رشته‌ای شناخته شده و مخاطبان از رشته‌ها و زمینه‌های کاری مختلف می‌توانند در این دوره‌ها حضور یابند.
مرکز آموز‌ش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA را برگزار خواهد نمود که علاقه مندان به توسعه مهارت‌های مدیریتی می‌توانند از این فرصت ویژه استفاده کرده و با حضور در این دوره‌ها عملکرد علمی و اجرایی خود را به طور چشمگیری افزایش دهند.


 مقرر است درپایان این دوره‌ها، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه معتبر دوزبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند توانمندی علمی و اجرایی کسب شده از دوره‌ MBA و دوره DBA را اثبات نمایند.


دوره MBA و دوره DBA آنلاین
لازم به ذکر است برای اولین بار سیستم جدید آموزشی پخش زنده آنلاین در دوره‌های MBA و DBA به کار گرفته خواهد شد که ارتباط دانش‌پذیر از هرکجای ایران و حتی سراسر دنیا را بصورت مستقیم با اساتید کلاس فرآهم می‌آورد. در این سیستم نوین آموزشی ضمن ارتقای چشم‌گیر کیفیت آموزش، هزینه‌های رفت و آمد به کلاس و نیز خطر ابتلا به ویروس کرونا به شدت کاهش یافته است. همچنین امکان مشاهده بازپخش ضبط شده کلاس‌ها برای مرور دوباره نیز فرآهم می‌باشد.

گرایشات تخصصی DBA
دوره DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران در شش گرایش DBA عمومی، DBA مدیریت مالی و سرمایه گذاری، DBA مدیریت پروژه، DBA مدیریت استراتژیک، DBA مدیریت بازاریابی و DBA مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال تعریف شده است که بنا به علاقه یا زمینه کاری، هر داوطلب می‌تواند در یکی از گرایشات نام نویسی نماید. همچنین دوره MBA با گرایش عمومی برگزار می‌شود.


جهت مشاهده سرفصل‌ها و گرایشات مختلف روی عنوان دوره‌های یکساله MBA و DBA کلیک نمایید.

دوره‌های MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه‌ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشد.

برگزاری دوره دوساله کارشناسی ارشد بین المللی MBA با همکاری دانشگاه‌های بین المللی


با درنظرگیری کیفیت دوره‌های آموزشی دانشکده فنی دانشگاه تهران و پیرو تفاهم نامه منعقد شده با دانشگاه مدیریت وارنای بلغارستان VUM (Varna University of Management) و دانشگاه کاردیف مترو پولیتن انگلستان CMU (Cardiff Metropolitan University) دوره کارشناسی ارشد MBA همراه با اعطاء گواهی MBA دانشگاه تهران و دو کارشناسی ارشد از دانشگاه کاردیف مترو پولیتن و وارنا نیز برگزار خواهد شد. در همین راستا به صورت محدود و از طریق انجام مصاحبه داوطلبین علاقه‌مند برای این دوره پذیرش خواهند شد.

مدت دوره ارشد MBA:
این دوره در یک بازه زمانی دوساله و در طی 4 ترم برگزار می‌شود که دانش پذیر 2 ترم از مدت تحصیل خود را در دانشگاه تهران و 1 ترم را در کشور بلغارستان و دانشگاه مدیریت وارنا خواهد گذراند و ترم آخر نیز مربوط به انجام امور پایان نامه خواهد بود. در پایان این دوره مدرک کارشناسی ارشد مشترک از دانشگاه وارنا و کاردیف مترو پولیتن صادر خواهد شد که دانشجو می‌تواند در مقاطع دکترا نیز به صورت بین المللی ادامه تحصیل دهد.


در این دوره این امكان وجود دارد با ثبت نام در سیستم ارسموس اتحادیه اروپا، دانش‌پذیر ترم چهارم را در دانشگاه‌های دیگر این اتحادیه انجام دهد و از بورسیه تحصیلی نیز بهره‌مند شود.


جهت اطلاع از شرایط و ضوابط روی عبارت دوره کارشناسی ارشد MBA بین المللی کلیک نمایید.

نحوه پذیرش و ثبت‌نام
پذیرش در دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 61115124 یا 88225402 یا  88652153 (با پیش‌شماره 021) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمایند و نیز افرادی كه خارج از ایران هستند می‌توانند از طریق نرم افزار واتساپ با شماره 00989303709097 پیام‌ها و سوالات خود را مطرح نمایند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند گردند.


جهت ثبت نام مستقیم دوره‌ها نیز می‌توان روی عبارت ثبت نام دوره های MBA و DBA کلیک نمود.


همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبسایت رسمی مرکز در دانشگاه به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa  فرآهم خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha