رئیس پلیس پایتخت گفت: یکی از درخواست‌های ما از ستاد ملی مقابله با کرونا، تغییر ساعت تردد شبانه در دهه اول محرم از ساعت ۲۲ به ۲۳ است.

درخواست تغییر ساعت منع تردد شبانه برای محرم

سلامت نیوز: رئیس پلیس پایتخت گفت: یکی از درخواست‌های ما از ستاد ملی مقابله با کرونا، تغییر ساعت تردد شبانه در دهه اول محرم از ساعت ۲۲ به ۲۳ است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: یکی از درخواست‌های ما از ستاد ملی مقابله با کرونا، تغییر ساعت تردد شبانه در دهه اول محرم از ساعت ۲۲ به ۲۳ است و این درخواست را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه دادیم و امیدواریم درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: حدود پنج هزار هیئت، تکایا، مساجد و دسته‌جات به اقامه عزا می‌پردازند و پلیس در دهه اول محرم، تدارک ویژه‌ای برای برقراری امنیت دیده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: از پیش از شروع مراسمات تا پایان آن‌ها به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا، برنامه‌های ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم این مراسمات با شکوه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود، سال گذشته موارد بهداشتی به خوبی اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha