چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

مجرم تحت تعقیب که با ایجاد یک حفره در دیوار خانه‌اش هنگام حضور مأموران در آنجا مخفی می‌شد پس از دو سال با هوشیاری کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی دستگیر شد.

سارقی که در دیوار مخفی می شد

سلامت نیوز: مجرم تحت تعقیب که با ایجاد یک حفره در دیوار خانه‌اش هنگام حضور مأموران در آنجا مخفی می‌شد پس از دو سال با هوشیاری کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی دستگیر شد.


به‌گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، دی سال 98 همزمان با سرقت 150 میلیون تومانی از یک خانه در تهران نو صاحب خانه شکایتی در کلانتری 128 مطرح کرد و پرونده وارد مرحله پیگیری شد.
 در ادامه بررسی‌ها مشخص شد سرقت از سوی مردی به‌نام امید انجام شده که همسایه طبقه اول خانه شاکی است و دارای سوابق کیفری از جمله سرقت منزل، تخریب، ورود به عنف و فروش مواد مخدر بوده و از سوی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 8 تهران نیز تحت تعقیب است اما وقتی مأموران برای دستگیری وی به خانه‌اش رفتند متواری شده بود.
سرهنگ کارآگاه شهرام سلطانی سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: از آن تاریخ به بعد امید متواری و با وجود تلاش مأموران کلانتری و ورود به مخفیگاه او موفق به شناسایی و دستگیری وی نشدند. سرانجام کارآگاهان دریافتند وی در خانه‌ای واقع در منطقه رودهن زندگی می‌کند اما خانه‌اش مجهز به دوربین‌های مداربسته است. با این حال کارآگاهان روز یازدهم مرداد با اطمینان از حضور متهم در خانه به آنجا رفتند اما در کمال ناباوری فقط همسر و فرزند وی در خانه حضور داشته و عنوان کردند امید در خانه نیست. این در حالی است که کارآگاهان اطمینان کامل از حضور وی در منزل داشتند و هیچگونه راه خروجی برای فرار متصور نبود.
کارآگاهان برای گره گشایی از این معما با استفاده از شم کارآگاهی به یک قاب آیینه که روی زمین به دیوار چسبیده بود مشکوک شده که پس از بررسی متوجه سوراخ و حفره‌ای عمیق در دیوار شدند که به‌صورت بسیار ماهرانه با در چوبی و کاغذ دیواری با سایر قسمت‌های ساختمان همسان‌سازی شده بود اما پس از برداشتن دریچه متهم را که داخل دیوار مخفی شده بود مشاهده و دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه ششم منتقل کردند.
سرهنگ سلطانی در ادامه گفت: متهم با ایجاد حفره‌ای در دیوار هر زمان که مأموران کلانتری و پلیس امنیت برای دستگیری وی مراجعه می‌کردند در آن مکان مخفی شده و دستگیر نمی‌شد.
بدین ترتیب متهم با قرار مجرمیت برای تحمل کیفر به ندامتگاه معرفی و پرونده تحویل بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 15 تهران شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha