جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 316716

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که طی روزهای آینده در نیمه غربی و سواحل کشور افزایش دما رخ می‌دهد.

افزایش نسبی دما در غرب و سواحل کشور

سلامت نیوز: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که طی روزهای آینده در نیمه غربی و سواحل کشور افزایش دما رخ می‌دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، امروز (۵ شهریور) در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات مازندران رگبار ورعدوبرق و وزش باد شدید موقت ‌پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۶ شهریور) در همین مناطق بارش ‌پراکنده و گاهی رعدوبرق مورد انتظار است.

امروز (۵ شهریور) وزش باد شدید در جنوب غرب کشور افزایش می‌یابد و احتمال گردوخاک در استان‌های ایلام و خوزستان وجود دارد.

از یکشنبه تا سه‌شنبه (۷ تا ۹ شهریور) در غالب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، با این حال طی ‌پنج روز آینده، وزش باد شدید در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور ‌پیش‌بینی می‌شود.

سرعت باد از امروز تا فردا (۵ تا ۶ شهریور) از شدت بیشتری برخورد است که سبب طوفان گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی خواهد شد.

طی ‌پنج روز آینده دمای هوا در نیمه غربی و سواحل کشور به‌طور نسبی افزایش می‌یابد. همچنین طی دو روز آینده بخش‌های شمالی خلیج فارس مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا (۶ شهریور) صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی ‌یکشنبه (۷ شهریور) نیز صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۵ و ۶ شهریور) اهواز با بالاترین دمای ۴۹ و ۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۹ و ۳۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha