یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

بارش پراکنده در نقاطی از کشور/ تهران صاف و آفتابی است

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی چند روز آینده کشور  گفت: تا سه شنبه و چهارشنبه بارش‌های پراکنده‌ای برای سواحل دریای خزر خواهیم داشت. امروز گیلان و مازندران و در ساعات بعدازظهر در غرب هرمزگان انتظار بارش‌های پراکنده وجود دارد.

 وی ادامه داد: فردا اردبیل، گیلان، مازندران و پس فردا شمال آذربایجان شرقی و سواحل دریای خزر بارش پراکنده خواهند داشت. این بارش‌ها در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در سواحل دریای خزر و دامنه‌های شمالی البرز ادامه خواهد داشت. 


 این کارشناس هواشناسی بیان داشت: اما افزایش نسبی دما در دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل شمال و شمال شرق کشورمان پیش بینی می‌شود. وزش باد شدید امروز و فردا هم در شرق کشورمان به ویژه برای شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم پیدا می‌کند. سه روز آینده شمال و مرکز خلیج فارس و سواحل شرقی دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.


وی درخصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: برای تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف و آفتابی خواهد بود. طی فردا و پس فردا در اواسط روز وزش باد را شاهد خواهیم بود. اما امشب غبار محلی در تهران شکل خواهد گرفت. بیشینه دمای تهران امروز سی و دو درجه خواهد شد. کمینه دما برای مهرآباد بیست و سه درجه پیش بینی می‌شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha