«مهدی صالحی» پرستار ۳۰ ساله بخش آی سی یو ۲ بیمارستان فارابی کرمانشاه به علت ابتلا به کرونا روز چهارشنبه به همکاران شهیدش پیوست.

درگذشت پرستار 30 ساله در کرمانشاه بر اثر کرونا

سلامت نیوز: «مهدی صالحی» پرستار ۳۰ ساله بخش آی سی یو ۲ بیمارستان فارابی کرمانشاه به علت ابتلا به کرونا روز چهارشنبه به همکاران شهیدش پیوست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، این شهید والامقام پس از چند روز بستری در بیمارستان فارابی محل خدمت خود بامداد چهارشنبه هفتم مهر جان به جان آفرین تسلیم کرد.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۹ نفر از کادر درمان استان کرمانشاه به علت ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در ‌پیامی شهادت این پرستار را تسلیت گفت و افزود: خبر ناگوار از دست دادن همکار عزیز و پرستار دلسوز بخش ویژه بیمارستان فارابی شهید مهدی صالحی موجب اندوه و تاسف ژرف همکاران و مدافعان سلامت مردم شد.

دکتر «محمودرضا مرادی» افزود: از اینکه پس از گذشت این مدت از اپیدمی کرونا، هنوز هم شاهد از دست دادن هم استانی های عزیز و به ویژه جوانان هستیم، تاسف عمیقی را در دل همه ما برجای گذاشته است، اما شهادت مدافعان سلامت که با جان و دل در میدان مبارزه با کووید بوده و فعالیت‌شان موجب نجات جان بسیاری از بیماران شده است، به مراتب سخت تر و جانکاه تر است.

بیمارستان های فارابی و گلستان ۲ مرکز بستری و درمان تخصصی بیماران مبتلا به کوویید ۱۹ است.

هم اکنون یک هزار و ۱۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند که از این تعداد ۲۱۵ نفر در بخش های ویژه بستری هستند و حال ۵۱ نفر هم وخیم است.

مجموع جان باختگان قطعی ناشی از کرونا هم از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در استان کرمانشاه به ۲ هزار و ۵۲۴ نفر رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha