نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم انتشار نتایج تزریق واکسن کرونا بر پیشگیری از ابتلا به این بیماری گفت که مجلس ورود جدی خواهد داشت تا اثرات واکسن و داروهای کرونا مشخص شود.

ورود مجلس به موضوع تاثیرات تزریق واکسن کرونا

سلامت نیوز:نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم انتشار نتایج تزریق واکسن کرونا بر پیشگیری از ابتلا به این بیماری گفت که مجلس ورود جدی خواهد داشت تا اثرات واکسن و داروهای کرونا مشخص شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، هادی بیگی نژاد در صفحه توییتر خود نوشت: « ده ها میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. نتایج آن بر روی پیشگیری از کرونا و به صورت تفکیک سن و جنسیت منتشر شود تا اثر واکسن روشن گردد. بدون این گزارش اجبار هیچ منطقی ندارد.


مجلس ورود جدی خواهد داشت تا اثرات واکسن و داروهای کرونا مشخص گردد. اینکه از همه‌ توان کشور برای مقابله با کرونا استفاده نشود و فقط مسیر تزریق واکسن طی شود یک مسیر پرهزینه و پرابهام را شروع کرده‌ایم.»
طبق آخرین آمار وزارت بهداشت، تاکنون ۴۹ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۴۰۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۶ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۳۷۴ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۷۶ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۷۸۱ دُز رسیده است.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha