چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 319814

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تست های تشخیصی کرونا در کشور از ۳۵ میلیون فراتر رفت.

فوت ۱۹۷ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

سلامت نیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تست های تشخیصی کرونا در کشور از ۳۵ میلیون فراتر رفت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، در این اطلاعیه آمده است: تا کنون ۵۱ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۵۷۸ نفر دُز اول، ۳۱ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۷۷۵ نفر دُز دوم و ۷۲ هزار و ۵۶۳ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۸۳ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۹۱۶ دُز رسید. 

در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۵۶ هزار و ۶۴۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد. از دیروز تا امروز ۵ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۶۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۶۲ نفر از آنها بستری شدند.

 مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۱۰۰ نفر رسید.

 متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۵ هزار و ۷۱۶ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۴۵۵ هزار و ۳۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 ۴ هزار و ۱۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۳۵ میلیون و ۷۹ هزار و ۳۳۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. 

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha