باوجود همه پیشرفتها در حوزه درمان در استان های مختلف ایران، اما هنوز هم تهران بزرگترین قطب درمانی ایران است، مخصوصا برای درمان کودکان. جستجوهای خبرنگاران همشهری در اطراف دو بیمارستان امام خمینی و رسول اکرم، نشان می‌دهد همراهان بیمارانی که از شهرهای دیگر به تهران می‌آیند، شب‌ها در چادر یا خودروی شخصی می‌خوابند و در انتظار بهبود بیمارشان هستند.

ویدئو | چادرخوابی عجیب کنار بیمارستان‌های تهران | همراه‌سرا، گران‌تر از تخت بیمارستان!

سلامت نیوز: باوجود همه پیشرفتها در حوزه درمان در استان های مختلف ایران، اما هنوز هم تهران بزرگترین قطب درمانی ایران است، مخصوصا برای درمان کودکان. جستجوهای خبرنگاران همشهری در اطراف دو بیمارستان امام خمینی و رسول اکرم، نشان می‌دهد همراهان بیمارانی که از شهرهای دیگر به تهران می‌آیند، شب‌ها در چادر یا خودروی شخصی می‌خوابند و در انتظار بهبود بیمارشان هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، این درحالی است که همراه‌سراها از چندسال پیش در تهران راه‌اندازی شده اند. اما همراهان بیماران به دلایل مختلفی به همراه‌سراها مراجعه نمی کنند؛ کرونا، هزینه سنگین و البته بعضا فاصله دور.

نکته این جاست که قیمت بعضی همراه‌سراهای خصوصی که گفته می‌شود غیرمجاز هم هستند، از هزینه‌های درمان بیماران بیشتر است. ضمن اینکه عمده خیابان خوابی همراهان بیماران در اطراف بیمارستان های دولتی تهران دیده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha