رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از واژگونی ۲ خودرو شوتی حامل اتباع بیگانه در ۲ حادثه جداگانه در محور رفسنجان به انار و مصدومیت ۲۱ نفر از سرنشینان این خودروها خبر داد.

واژگونی ۲ خودرو شوتی در کرمان ۲۱ مصدوم برجای گذاشت

سلامت نیوز: رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از واژگونی ۲ خودرو شوتی حامل اتباع بیگانه در ۲ حادثه جداگانه در محور رفسنجان به انار و مصدومیت ۲۱ نفر از سرنشینان این خودروها خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،محمدرضا حسینی زینلی  افزود: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در ورودی روستای امامیه شهرستان انار به عنوان حادثه نخست ساعت ۲۱ و پنج دقیقه شامگاه گذشته به مرکز اورژانس گزارش شد که تیم های امدادی بلافاصله به همراه تجهیزات لازم در محل حادثه حاضر شدند.
وی ادامه داد: در این حادثه ۶ مرد و پنج زن مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان اعزام شدند.


رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در تشریح حادثه دوم نیز تصریح کرد: این سانحه نیز نرسیده به پل راه آهن شهر بیاض از توابع شهرستان انار در ساعت ۲۳ و ۱۶ دقیقه شامگاه گذشته اتفاق اتفاد که ۱۰ مصدوم برجای گذاشت و نیروهای اورژانس مصدومین را به بیمارستان انتقال دادند.
وی افزود: مصدومین ۲ حادثه با پنج آمبولانس به بیمارستان علی اب ابیطالب (ع) رفسنجان اعزام شدند.


 مهرماه امسال نیز در همین محور ارتباطی طی ۲ حادثه مشابه جداگانه در یک شب با فاصله یکی دو ساعت ۲۴ نفر مصدوم شدند.
تخلف برخی افراد و اقدام غیرقانونی در جابه جایی اتباع غیرمجاز با استفاده از خودروهایی با تعداد سرنشینان زیاد و سرعت بالا همواره در محورهای ارتباطی استان کرمان حادثه ساز بوده است.


در باره تبعات این معضل را اینجا می توانید مطالعه کنید.
رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha