پودرهای پروتئین بهترین مکمل‌ برای افرادی هستند که قصد کاهش وزن دارند، هدفشان افزایش حجم عضله است و می‌خواهند کارآیی خود را حین انجام حرکت‌های ورزشی بهبود بخشند. تنوع زیادی از پودرهای پروتئینی در بازار وجود دارد که چنین موضوعی خرید را سخت می‌کند. در این مطلب قصد داریم بهترین پودرهای بدنسازی برای زنان را معرفی کنیم، پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

بهترین پودرهای بدنسازی برای زنان

سلامت نیوز: پودرهای پروتئین بهترین مکمل‌ برای افرادی هستند که قصد کاهش وزن دارند، هدفشان افزایش حجم عضله است و می‌خواهند کارآیی خود را حین انجام حرکت‌های ورزشی بهبود بخشند.

اگر چه اغلب مردان به‌دنبال راهکارهایی برای افزایش حجم عضله هستند، اما استفاده از مکمل‌های بدنسازی بین زنان نیز رواج دارد.

پودرهای بدنسازی برای زنان می‌توانند حجم توده چربی را کاهش دهند و قدرت و استقامت را بهبود بخشند. علاوه بر این، یک افزودنی مناسب برای وعده‌های غذایی اصلی و میان‌وعده‌ها محسوب می‌شوند.

از طرفی یک عامل مهم دیگر در ورزش و بدنسازی خواب کافی است که می‌توانید با قرص ملاتونین کیفیت و مدت زمان آن را بهبود ببخشید.

تنوع زیادی از پودرهای پروتئینی در بازار وجود دارد که چنین موضوعی خرید را سخت می‌کند. در این مطلب قصد داریم بهترین پودرهای بدنسازی برای زنان را معرفی کنیم، پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

پروتئین وی

پروتئین Whey یکی از محبوب‌ترین پودرهای بدنسازی است و این محبوبیت بالا بدون علت نیست. پروتئین وی یک پروتئین قابل هضم است که از شیر گرفته می‌شود و حاوی 9 آمینواسید ضروری بدن است که بدن به‌تنهایی نمی‌تواند آن‌ها را بسازد.

پروتئین وی سبب کاهش وزن، افزایش رشد عضلات و کاهش گرسنگی در مردان و زنان می‌شود. همچنین این پروتئین هورمون گرلین را کاهش می‌دهد که مسئول تحریک اشتها است.

مصرف پودر وی همراه با انجام تمرین‌های مقاومتی حجم توده عضلانی را به‌طور قابل توجهی افزایش می‌دهد و سرعت ریکاوری عضلات را بالا می‌برد.

برای خرید پروتئین بدنسازی مانند پروتین وی می‌توانید از طریق داروخانه آنلاین، داروخانه 24 اقدام کنید و با ثبت سفارش محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

پروتئین کازئین

کلاژن رقیب نسبتا جدیدی برای پودرهای پروتئین موجود در بازار است. این مکمل نه تنها پروتئین‌های مورد نیاز بدن را فراهم می‌کند، بلکه در کاهش درد مفاصل، افزایش قدرت عضلانی و کاهش چین و چروک نیز تاثیرگذار است.

بیشتر این پودرها هیدرولیز می‌شوند، به این معنی که باید به قطعات کوچکتری به‌نام پپتید تجزیه شوند تا بدن شما به‌راحتی بتواند آن‌ها را جذب کند.

پودرهای کلاژن به‌سادگی در مایعات گرم یا سرد حل می‌شوند و می‌توان با مصرف این مکمل‌ها سیری طولانی مدت‌تری را تجربه کرد. افزودن قرص کلاژن به رژیم غذایی برای مفاصل، استخوان‌ها و پوست بسیار مفید است.

پودر پروتئین تخم‌مرغ

تخم‌مرغ یکی از بهترین منابع پروتئین است که می‌توانید در طول روز یا در وعده‌های غذایی از آن استفاده کنید. تخم‌مرغ کامل مواد مغذی بسیاری برای بدن فراهم می‌‌کند، اما مصرف سفیده که تقریبا پروتئین خالص است تاثیر زیادی در سلامتی دارد.

پودر پروتئین سفیده تخم‌مرغ مکمل محبوبی است که می‌توانید برای افزایش مصرف پروتئین روزانه و بالا بردن عملکرد ورزشی از آن بهره ببرید. مانند پروتئین وی، پروتئین سفیده تخم‌مرغ نیز یک منبع عالی از آمینواسیدهای شاخه‌دار است که در تحریک رشد عضلات تاثیر می‌گذارد.

پروتئین سفیده تخم‌مرغ خیلی راحت جذب می‌شود و برای کسانی که به لبنیات آلرژی دارند بهترین گزینه خواهد بود. از طرفی این مدل پروتئین کربوهیدارت کمتری نسبت به دیگر پودرهای پروتئینی دارد که برای زنان با مشکل یا سابقه دیابت می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

پودر پروتئین سفیده تخم‌مرغ طعم خوبی دارد و به‌راحتی می‌توانید آن را به شیک، اسموتی و غذاهای مختلف اضافه کنید.

پروتئین نخود فرنگی

این مدل از پروتئین در میان افراد وگان و به‌طور کلی افرادی که نمی‌توانند پودرهای پروتئین حیوانی را تحمل کنند بسیار محبوب است. این مدل از پودر پروتئین ضد حساسیت است و مصرف آن را به افراد با حساسیت‌های غذایی یا آلرژی توصیه می‌کنیم.

اگر چه نخود را منبع غنی از پروتئین در نظر نمی‌گیرند، اما پودر پروتئین نخود یک منبع عالی از اسیدآمینه‌های ضروری لوسین، ایزولوسین و والین است.

پروتئین هیدرولیز شده نخود به‌راحتی جذب می‌شود و در سرکوب گرسنگی و افزایش سیری در بزرگسالان دارای اضافه وزن موثرتر از پروتئین وی عمل می‌کند.

برای خرید این مدل پروتئین‌ها و همچنین قرص‌های دیگر مانند مولتی ویتامین، مینرال از طریق داروخانه 24 اقدام کنید. همچنین برای هر محصول اطلاعاتی درج شده است تا خرید خود را آگاهانه انجام دهید.

پودر پروتئین شاهدانه

پروتئین شاهدانه طعم بسیار خوبی دارد و مملو از مواد غذایی مفید است. این پروتئین منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است.

افرادی که در رژیم غذایی خود از مواد غذایی سرشار از امگا 3 استفاده می‌کنند، کمتر در معرض بیماری‌های آلزایمر، مشکل قلبی عروقی و افسردگی قرار می‌گیرند.

پروتئین شاهدانه حاوی مقادیر قابل توجهی فیبر، چربی‌های سالم، آهن، منیزیم و پتاسیم است و برای زنانی که دنبال پودر پروتئین کاملی می‌گردند انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

برنج قهوه‌ای

پروتئین برنج قهوه‌ای یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای افراد وگان است تا میزان مصرف پروتئین روزانه آن‌ها افزایش پیدا کند.

برای زنانی که به لبنیات حساسیت دارند یا می‌خواهند از مصرف محصولات حیوانی خودداری کنند، پروتئین برنج قهوه‌ای بهترین گزینه است. این مدل پروتئین به‌راحتی هضم می‌شود و فواید زیادی برای سلامتی دارد.

برای زنانی که به‌دنبال افزایش حجم عضلانی و تقویت قدرت خود هستند، پروتئین برنج قهوه‌ای انتخاب عالی خواهد بود.

پودرهای پروتئین با پایه گیاهی

پودر پروتئین گیاهی حاوی ترکیب‌های متنوعی از منابع پروتئینی است. مواد تشکیل‌دهنده این پودرها ساختار و طعم‌های متفاوتی دارند. پروتئین‌های رایج موجود در این مکمل‌ها عبارت هستند از:

  • نخود
  • دانه کدوتنبل
  • برنج
  • چیا
  • شاهدانه
  • تخم کتان

ترکیب پروتئین‌های گیاهی با هم در یک مکمل، ارزش غذایی را بسیار افزایش می‌دهد. با این‌حال بیشتر پودرهای پروتئینی گیاهی در مقایسه با قرص کلاژن و پروتئین وی ناقص هستند. به این معنی که یک یا چند آمینواسید ضروری بدن را ندارند.

اما با ترکیب چند پروتئین مختلف می‌توان نقصی‌ها را برطرف کرد. به‌عنوان مثال، پروتئین برنج قهوه‌ای لیزین کمی دارد، در حالی که پروتئین نخود منبع غنی از این آمینواسید مهم است.

اگر چه تعداد پودرهای پروتئین گیاهی عالی در بازار زیاد است، اما یک محصول ترکیبی تضمین می‌کند که تمام آمینواسیدهای مورد نیاز برای ریکاوری و رشد عضلات را دریافت می‌کنید.

بسته به ترجیحات غذایی و اهدافی که دارید می‌توانید پودر پروتئین مناسب را از یک داروخانه آنلاین مانند داروخانه 24 خریداری کنید و از فواید آن نهایت استفاده را ببرید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha