آشپزخانه‌‌ای که کابینت کمی دارد، خانم‌های خانه را کلافه می‌کند؛ چرا که فضای کافی برای چیدمان ظرف و ظروف و لوازم آشپزخانه خود در اختیار ندارند. به همین جهت ممکن است بسیاری از افراد به سبب کمبود فضا، از مد افتادن مدل کابینت و ... اقدام به تعویض کابینت‌ها نموده و به دنبال طراحی جا دار و جدید برای آشپزخانه خود باشند

تخفیف ویژه کابینت آشپزخانه با خرید مستقیم از کارخانه کابینت سازی

سلامت نیوز: آشپزخانه‌‌ای که کابینت کمی دارد، خانم‌های خانه را کلافه می‌کند؛ چرا که فضای کافی برای چیدمان ظرف و ظروف و لوازم آشپزخانه خود در اختیار ندارند. به همین جهت ممکن است بسیاری از افراد به سبب کمبود فضا، از مد افتادن مدل کابینت و ... اقدام به تعویض کابینت‌ها نموده و به دنبال طراحی جا دار و جدید برای آشپزخانه خود باشند. از آنجا که کابینت‌های آشپزخانه نشانگر سبک چیدمان آشپزخانه هستند، می‌بایست بسته به سلیقه‌ی افراد از یک سبک خاصی در کابینت سازی استفاده شود. البته برای خانواده‌ها میزان هزینه‌های ساخت کابینت از مدل آن مهم‌تر است، به همین دلیل عموماً به سبک ساخت آن اهمیت چندانی نمی‌دهند. این در حالی است که اگر از یک مجموعه مطمئن و مقرون به صرفه را برای سفارش ساخت انتخاب کنند، می‌توانند بدون نگرانی بهترین و جذاب‌ترین آشپزخانه را داشته باشند.

کابینت نئوکلاسیک

ساخت کابینت برای یک تغییر بزرگ در آشپزخانه

روشن است که 80 درصد آشپزخانه را کابینت‌های نصب شده در آن تشکیل می‌دهند، به همین جهت حساسیت بالا درباره طراحی و ساختار کابینت‌ها امری طبیعی محسوب می‌شود. زمانی که کابینت‌های قدیمی آشپزخانه با یکی از مدل‌های جدید تعویض شود، تغییر به حدی زیاد خواهد بود که گویا کل آشپزخانه تغییر دکوراسیون داشته است. کابینت آشپزخانه می‌بایست ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا نظر خانم‌های خانه را جلب کند، به همین دلیل تولید کنندگان به نکات زیر در حین کار توجه ویژه دارند:

  • طراحی جذاب و خیره کننده بسته به سلیقه‌ی مشتری
  • جا دار بودن طبقات و کشوهای کابینت‌ها
  • استفاده از متریال و چوب‌های مقاوم در برابر آب و گرما
  • ارائه مشاوره به مشتریان برای انتخاب بهترین رنگ و مدل

بنابراین به وضوح روشن است که انتخاب تیم کابینت سازی پیش از اقدام به درخواست ساخت بسیار حائز اهمیت بوده و می‌بایست بهترین تولید کنندگان برای این کار انتخاب کنید؛ چرا که کابینت‌ها می‌بایست سالیان متمادی مورد استفاده قرار بگیرند و در معرض دید باشند.

سبک‌های ساخت کابینت‌ها را بشناسید!

سبکی که برای ساخت کابینت‌های منزل خود استفاده می‌کنید، مانند دیگر اجزای دکوراسیون داخلی منزل دارای اهمیت می‌باشد. بنابراین بهتر است بسته به سلیقه و دکوراسیون داخلی منزل یکی از سبک‌های پرطرفدار زیر را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. برخی از مشهورترین سبک‌های ساختاری انواع کابینت به شرح زیر می‌باشند:

  1. کابینت مدرن:

برای آن دسته از افراد که سبک چیدمان و دکور منزل خود را به صورت مدرن می‌پسندند توصیه‌ی عالی آن است که برای آشپزخانه نیز کابینت مدرن را اجرا کنند. برای ساخت سبک‌های مدرن عموماً از ورق‌های باکیفیت ام دی اف، هایگلاس یا ملامینه استفاده می‌شود که از نظر قیمت کمی باهم تفاوت دارند، اما نمی‌توان کیفیت ملامینه را در حد ام دی اف یا هایگلاس دانست. برای طراحی و اجرای کابینت مدرن سازنده انتخاب‌های بسیار متعددی را پیش روی شما قرار خواهد داد تا بسته به علاقه‌ی خود رنگ و مدل ورق را انتخاب نمائید. این سبک امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و به نسبت سایر مدل‌ها قیمت متناسبی دارد.

جهت آشنایی با کابینت مدرن و مشاهده نمونه کارهای این سبک کلیک کنید

  1. کابینت کلاسیک:

کلاسیک یکی از مدل‌های ساخت کابینت است که به عنوان اولین سبک‌های ساخت وساز نیز شناخته می‌شود. برای طراحی و تولید کابینت‌ها بر اساس سبک کلاسیک از چوب مرغوب نراد به صورت مستقیم استفاده می‌کنند که دارای روکش‌های رنگ‌دار است. عموماً کابینت کلاسیک با رانگ‌هایی از خانواده رنگ چوب انتخاب می‌شود تا حس گرما و آرامش را به آشپزخانه منتقل کند. کابینت کلاسیک موجب می‌شود که احساس حضور در خانه‌های قدیمی و خاص را داشته باشید. از طرفی چون این سبک ساخت به هیچ وجه قدیمی نمی‌شود، انتخابی هوشمندانه و عالی خواهد بود، البته لازم به ذکر است که هزینه‌های ناشی از ساخت کابینت‌های کلاسیک به نسبت سبک مدرن بالاتر خواهد بود.

کابینت کلاسیک

جهت آشنایی با کابینت کلاسیک و مشاهده نمونه کارهای سبک کلاسیک کلیک کنید

  1. کابینت نئوکلاسیک:

از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین سبک‌های ساخت کابینت‌های آشپزخانه، می‌توان به کابینت نئوکلاسیک اشاره کرد که الهام گرفته از سبک کلاسیک اما جدیدتر است. این نوع کابینت‌ها که به ممبران نیز شهرت دارند با استفاده از دولایه ام دی اف مرغوب وکیوم شده و روکش شده ساخته می‌شوند که عموماً رنگ‌های شیری و سفید طرح‌دار دارند. کابینت نئوکلاسیک به نسبت مدل کلاسیک کم‌هزینه‌تر، اما از مدرن گران‌تر است، البته ناگفته نماند که این نوع از کابینت آشپزخانه طول عمر بالایی داشته و با زیبایی منحصر به فردی که دارد چشم‌ها را خیره می‌کند.

بنابراین با انتخاب یکی از مدل‌های معرفی شده در موارد فوق می‌توانید آشپزخانه را بر اساس سلیقه و خواست قلبی خود دکور کنید. در زمان انتخاب بهتر است از سازندگان مشاوره بگیرید؛ چرا که ایشان به سبب تجربه و دانش بالایی که دارند بهترین پیشنهادها را برای شما خواهند داشت. با پیداکردن بهترین تیم کابینت سازی کشور می‌توانید با هر توان مالی که دارید برای ایجاد یک تغییر جذاب اقدام کنید و دغدغه‌ی هزینه را نداشته باشید.

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

جهت مشاهده نمونه کارهای کابینت نئوکلاسیک کلیک کنید

ویژگی‌های بهترین تولیدکنندگان کابینت کدام است؟

برای آنکه بتوانید بهترین تیم را برای اجرای کار کابینت‌های آشپزخانه خود پیدا کنید، لازم است درباره ویژگی‌های برترین آن‌ها اطلاعات دقیقی داشته باشید. مسلماً در مرحله‌ی اول یک تیم متخصص متشکل از سازندگان با دانش و مهارت بالا است که توانایی اجرای هر طراحی را دارد. همچینین داشتن تجهیزات کافی برای اجرا و ساخت و ساز هم بخش مهم دیگری از شناخت تیم‌های متخصص است. اجرای کار بر اساس قوانین و استاندارادهای ساخت و ساز، امکان ارائه مشاوره پیش از شروع ساخت و ساز و... از جمله دیگر ویژگی‌های تیم‌های سازنده مجرب است.

چنانچه در انتخاب تیم سازنده کابینت آشپزخانه خود دقت کافی نداشته باشید، ممکن است از نتیجه نهایی کار رضایت نداشته باشید. بدون تردید تنها تیمی مجرب و متخصص است که توانایی ساخت بر اساس طرح‌های کشیده شده بر روی کاغذ را داشته باشد یا پیش از اجرا یک طرح اولیه برای تائید به مشتری خود ارائه کند تا با خیالی آسوده برای ساخت اقدام نماید.

نوین کابین، اجراکننده انواع کابینت با تخفیفات ویژه

خوشبختانه در ایران نیروی کار و سازنده انواع کابینت‌های آشپزخانه با توانایی بالا مشغول به کار است که از جمله بهترین و مجرب‌ترین آن‌ها در تیم نوین کابین گرد هم آمده‌اند. این مجموعه به جهت ارائه خدمات و ساخت کابینت با تخفیفات ویژه بسیار شهرت یافته و مورد اطمینان عموم مردم است. مجموعه‌ی نوین کابین به جهت خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی تخفیفات ویژه‌ای برای ساخت انواع کابینت‌های آشپزخانه ارائه کرده است که می‌تواند برای خانواده‌ها با توان مالی پایین هم مناسب باشد. این تیم مجربه توانایی طراحی سه بعدی، تولید و ساخت کابینت‌ها و در مرحله‌ی آخر نصب کابینت را دارد که با تخفیفات ویژه‌ی ارائه شده از سوی این تیم شیرینی چندبرابر خواهد داشت.

کابینت آشپزخانه کلاسیک

نوین کابین تیمی است که با 20 سال سابقه کاری و کوهی از تجربه در حال خدمات رسانی به هم‌وطنان خود می‌باشد، تمامی تولیدات خود را باکیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رساند تا قدمی موثر در تامین رفاه مردم برداشته باشد. این مجموعه دارای یک نمایشگاه دائمی است که افراد می‌توانند برای مشاهده کارهای آماده آن‌ها به صورت حضوری مراجعه کنند.

دسترسی سریع به نوین کابین

این تیم حرفه‌ای و مجرب با راه‌اندازی یک سایت تخصصی اقدام به ارائه برخی از خدمات مانند مشاوره به صورت آنلاین کرده است، که بیش از پیش مورد توجه مشتریان قرار گرفت. برای دسترسی به کارشناسان این مجموعه و مشاهده تصاویر کارهای اجرا شده تنها کافی است روی لینک http://novincabinco.com کلیک کنید. این سایت که دارای نماد اعتماد نیز می‌باشد، مرجعی مناسبی برای افزایش اطلاعات و آشنایی بیشتر با مجموعه نوین کابین به شمار می‌رود. ناگفته نماند که شما می‌توانید نوین کابین را در اینستاگرام هم دنبال کنید و درباره کیفیت اجرای کابینت با این تیم به اطمینان خاطر برسید، سپس برای شروع کار با نوین کابین اقدام کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha