یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 321383

یک کارشناس هواشناسی به بررسی وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده پرداخت.

روند کاهشی دما در کشور از اواخر هفته

سلامت نیوز:یک کارشناس هواشناسی به بررسی وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور گفت:از اواخر امشب وطی روز دوشنبه  در مناطقی از استان های هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان، جزایر واقع در تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را شاهد خواهیم بود.


وی ادامه داد:سه شنبه خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بارش پراکنده خواهد داشت،همچنین در جزایر واقع در تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار و رعد برق و وزش باد موفتی شاهد خواهیم بود .


رفیعی گفت:اواخر وقت چهارشنبه و روز پنجشنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب استان‌های ساحلی خزر و دامنه جنوبی البرز بارندگی را خواهند داشت و در ارتفاعات این  بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.


این کارشناس هواشناسی اظهار کرد:برای سه شنبه و چهارشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل وزش باد جنوبی همراه با افزایش دما  را شاهد خواهیم بود که از اواخر چهارشنبه و روز پنجشنبه دما کاهشی خواهد شد.


وی گفت:در شهر‌های پر جمعیت و صنعتی افزایش غلظت آلاینده‌ها را طی امروز و فردا خواهیم داشت.


وی در پایان در مورد وضعیت جوی تهران گفت :تهران امروز آسمان ابری همراه با غبار محلی خواهد داشت ،روند نواسانات دمایی در تهران تا روز چهارشنبه افزایشی خواهد بود از روز  چهارشنبه به بعد با ورود سامانه بارشی دمای هوا کاهشی خواهد بود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha