سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

زنی که متهم است با خوراندن سیانور همسرش را به قتل رسانده بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

زن جوان شوهرش را با سیانور به قتل رساند

سلامت نیوز: زنی که متهم است با خوراندن سیانور همسرش را به قتل رسانده بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از ۵ سال پیش آغاز شد. زن جوانی در تماس با اورژانس مدعی شد حال شوهرش خوب نیست اما وقتی مأموران اورژانس به خانه وی رفتند متوجه مرگ مرد جوان شده و در تماس با پلیس مرگ او را مشکوک دانستند.

همسرش در بیان جزئیات ماجرا گفت: همسرم پس از شام خوردن با من و دخترم به یکباره بی‌حال شد و به داخل اتاق رفت. بعد از چند دقیقه وقتی به سراغش رفتم متوجه شدم نیمه جان است. من فکر می‌کنم او خودکشی کرده است.اما در ادامه مأموران برای بررسی علت مرگ جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند و در تحقیقات نیز مشخص شد مقتول هیچ علایمی از افسردگی نداشته و فرضیه خودکشی منتفی شد.
در این میان پدر و مادر مرد جوان با حضور در اداره پلیس ادعا کردند که پسر و عروس‌شان با هم اختلاف داشتند و به احتمال زیاد او پسرشان را به قتل رسانده است.این ادعا زمانی قوت گرفت که پزشکی قانونی اعلام کرد علت فوت مرد جوان بلعیدن سیانور بوده است.
در ادامه مأموران با احضار زن جوان او را مورد بازجویی قرار دادند که گفت: اختلاف با همسرم را قبول دارم. اما من آنقدر از شوهرم متنفر نبودم که او را بکشم. هم من و هم همسرم به خاطر علاقه زیاد به دخترمان با هم زندگی می‌کردیم.
با این حال مأموران در بررسی تلفن همراه زن جوان دریافتند وی روز مرگ همسرش بارها با مردی در تماس بوده است که مشخص شد وی یک پزشک است. بنابراین به سراغ وی رفتند اما او ضمن بی‌اطلاعی از ماجرای مرگ مرد جوان گفت: من با این زن ارتباط خاصی نداشتم فقط قرار بود برایش کاری پیدا کنم.
پس از پایان تحقیقات، مأموران با این اطمینان که زن جوان همسرش را به قتل رسانده است پرونده را به بازپرس جنایی تحویل دادند و پس از صدور کیفرخواست در دادسرا بزودی متهم در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha