چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

مرد خشمگین که با ادعای خیانت همسرش او را به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

جنایت با ادعای خیانت

سلامت نیوز: مرد خشمگین که با ادعای خیانت همسرش او را به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از 2 سال قبل با گزارش یک درگیری خانوادگی آغاز شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که زنی به‌نام مرضیه به دست همسرش به قتل رسیده است.
برادر محمود که پلیس را در جریان ماجرا قرار داده بود به مأموران گفت: ساعاتی پیش برادرم با زن و فرزندانش به خانه ما آمدند و از من خواست تا فرزندانش را به پارک ببرم وقتی برگشتم متوجه شدم او همسرش را کشته است.پس از آن محمود دستگیر شد و ضمن اعتراف به قتل گفت: مدتی قبل متوجه شدم که همسرم با مرد جوانی ارتباط پنهانی دارد. وقتی این موضوع را به او گفتم شروع به داد و فریاد کرد و سپس رگ دستش را زد که من مجبور شدم او را به بیمارستان برسانم و مداوایش کردند. بعد از این ماجرا چند وقتی زندگی آرامی داشتیم تا اینکه یک روز اتفاقی همسرم را با پسر غریبه‌ای در پارک دیدم. تعقیبشان کردم اما پسر ناشناس فرار کرد وقتی سر این موضوع با همسرم درگیر شدم. او به من گفت طلاقم بده چون می‌خواهم با این پسر ازدواج کنم. حرف‌های او آنقدرعصبانیم کرد که تنها چاره کار را در قتل او دیدم.
با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در ابتدای جلسه از آنجا که فرزندان مقتول صغیر بودند قیم بچه‌ها از قصاص پدرشان گذشت کرد اما پدر ومادر مقتول برای دامادشان درخواست قصاص کردند.
پدر مرضیه گفت: محمود دخترم را با این ادعا که او را خوشبخت می‌کند از افغانستان به ایران آورد ولی او را کشت. دلیل این اختلاف تصمیم محمود برای مهاجرت به ترکیه بود چون دخترم نمی‌خواست مهاجرت کند او را کشت حالا هم مدعی شده که به بهانه خیانت دست به این جنایت زده است.در ادامه متهم به جایگاه رفت و با قبول اتهام قتل گفت: من ضایعات جمع می‌کردم و درآمدم هم خوب بود. در همه سال‌هایی که ازدواج کردم زندگی خوبی برای خانواده‌ام مهیا کرده بودم اما انتظار خیانت نداشتم. با اینکه زنم را دوست داشتم اما وقتی فهمیدم خیانت کرده آنقدر عصبانی شدم که او را کشتم.بعد از اظهارات متهم و وکیل مدافعش قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha