شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 332709

در سال‌هایی نه چندان دور، ورزش و گرفتن رژیم سخت غذایی تنها راه‌های رسیدن به لاغری و تناسب اندام بودند. این روش‌ها برای از بین بردن چربی‌های جمع شده و سلولیت‌ها در شکم، پهلو و ران چندان موثر نبودند. اما حالا با وجود دستگاه‌های لاغری rf، حتی چربی‌های غیرضروری که باعث بدفرمی بدن می‌شوند هم از بین خواهند رفت. بسیاری از بیمارانی که دستگاه rf را برای لاغری و حذف سلولیت انتخاب کرده‌اند، می‌خواهند بدانند که دستگاه لاغری rf برای چه سنی مناسب است. اگر شما هم با چنین پرسشی مواجه شدید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

دستگاه لاغری rf برای چه سنی مناسب است؟

سلامت نیوز: در سال‌هایی نه چندان دور، ورزش و گرفتن رژیم سخت غذایی تنها راه‌های رسیدن به لاغری و تناسب اندام بودند. این روش‌ها برای از بین بردن چربی‌های جمع شده و سلولیت‌ها در شکم، پهلو و ران چندان موثر نبودند. اما حالا با وجود دستگاه‌های لاغری rf، حتی چربی‌های غیرضروری که باعث بدفرمی بدن می‌شوند هم از بین خواهند رفت. بسیاری از بیمارانی که دستگاه rf را برای لاغری و حذف سلولیت انتخاب کرده‌اند، می‌خواهند بدانند که دستگاه لاغری rf برای چه سنی مناسب است. اگر شما هم با چنین پرسشی مواجه شدید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

معرفی تکنولوژی دستگاه آر اف دیاترمی برای لاغری

قبل از پاسخ به پرسش دستگاه لاغری rf برای چه سنی مناسب است، ابتدا باید در مورد تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه صحبت کنیم. دستگاه لاغری آر اف دیاترمی یکی از روش‌های غیرتهاجمی و موضعی، برای از بین بردن چربی‌ها است. البته تکنولوژی به کار رفته در دستگاه آر اف دیاترمی (رافوس)، محدود به لاغری نیست و می‌توان از آن برای جوانسازی پوست هم استفاده کرد. دستگاه آر اف دیاترمی از امواج رادیوفرکانسی، برای اهداف پزشکی و زیبایی و تغییر لایه‌های زیرین پوست استفاده می‌کند.

جریان رادیوفرکانسی در دستگاه آر اف دیاترمی با حرکت ذرات الکترومغناطیسی در یک مدار بسته تولید می‌شود. زمانیکه امواج رادیوفرکانسی از بافت عبور می‌کنند با مقاومت بافتی مواجه می‌شوند. در چنین شرایطی جریان رادیوفرکانسی، حرارت و دما را در بافت مورد نظر افزایش می‌دهند. هرچه مقاومت بافت‌ها بیشتر باشد، حرارت و دمای جریان رادیوفرکانسی هم بیشتر خواهد بود. با وجود سنسور حرارتی مادون قرمز، هیچ نگرانی بابت سوختن پوست نخواهد بود. زیرا این سنسور، دمای الکترود را کنترل کرده و مانع از سوختن پوست بیمار می‌شود. روش غیرتهاجمی فناوری rf، فقط روی لایه‌های عمیق و زیرین پوست (درم) تاثیر گذاشته و بر بخش‌های اولیه پوست (اپیدرم) هیچ تاثیری ندارد.

برای رسیدن به تناسب اندام و کاهش چربی‌ها، باید به کلینیک‌های معتبر مراجعه کرده و از دستگاه‌های اصل و بروز استفاده کنید. کلینیک‌های شناخته‌شده و مطمئن، همه ابزار و دستگاه‌های مورد نیاز خود را از شرکت تجهیزات پزشکی آفا تهیه می‌‌کنند. آفا با بیش از 15 سال سابقه در زمینه خرید و فروش تجهیزات پزشکی، بهترین خدمات را به پزشک‌ها ارائه می‌دهد.

امواج دستگاه لاغری rf بر پوست و بافت چربی چه تاثیری دارند؟

برای اینکه با تاثیر امواج دستگاه لاغری rf بر پوست آشنا شوید، ابتدا باید بدانید که لاغری موضعی چیست . تجمع چربی‌ها در باسن، شکم و ران ظاهری ناموزون به اشخاص می‌دهد. این موضوع می‌تواند روی اعتماد به نفس فرد تاثیر مخربی بگذارد. امروزه برای حل این مشکل از لاغری موضعی و دستگاه‌هایی مثل rf استفاده می‌کنند. اما امواج RF چگونه باعث لاغری موضعی می‌شوند؟

امواج رادیوفرکانسی با عبور از لایه اولیه پوست یعنی اپیدرم، به لایه زیرین (درم) رسیده و می‌توانند حرارت این قسمت را به 60 الی 65 درجه سانتی‌گراد برسانند. بالا رفتن حرارت می‌تواند باعث تحریک سلول‌های پوست به افزایش الاستین و کلاژن‌سازی شده و موجب لیفتینگ و جوانسازی پوست شود.

همزمان با این پروسه، امواج رادیوفرکانسی به عضله‌ها رسیده و با افزایش حرارت آن‌ها، باعث آب شدن چربی‌ها می‌شوند. تشعشعات رادیوفرکانسی با گرم کردن بافت، اسید‌های چربی را آزاد کرده و موجب لاغری سریع می‌شود. گرما تنها باعث از بین رفتن چربی نمی‌شود؛ با بالا‌ رفتن دمای بافت چربی، جریان خون نیز افزایش خواهد یافت. با افزایش موضعی جریان خون، پوست دیگر حالت پرتقالی و سلولیتی نخواهد داشت.

دستگاه لاغری rf چه کاربرد پزشکی و زیبایی دارد؟

دستگاه لاغری آر اف دیاترمی یک گزینه عالی برای از بین بردن چربی‌هایی با ضخامت کم است. این دستگاه برای درمان چربی‌های جمع شده در بازو و غبغب نیز کاربرد دارد. در ادامه به برخی از کاربرد‌های دستگاه لاغری RF می‌پردازیم:

  • درمان سلولیت
  • جوانسازی سطحی پوست صورت
  • روشن کردن سطحی پوست
  • کاهش قابل توجه سایز بدن
  • جلوگیری از افتادگی پوست بعد از چربی‌سوزی
  • ترمیم اسکار فرورفته و آکنه
  • کاهش درد مفصلی بیماران
  • درمان منافذ باز پوست

چه اشخاصی کاندیدای مناسبی برای لاغری با دستگاه RF نیستند؟

مانند سایر راه‌های زیبایی و لاغری، این روش نیز محدودیت‌هایی داشته و برای افراد خاصی توصیه نمی‌شود. به عنوان مثال اشخاصی که از باتری قلب استفاده می‌کنند، افراد مبتلا به فشار خون و بانوان باردار و شیرده کاندیدا‌های مناسبی برای آر اف دیاترمی نیستند. بسیاری از متقاضیان با سوال دستگاه لاغری rf برای چه سنی مناسب است مواجه شده و می‌خواهند بدانند این روش محدودیت سنی دارد یا نه. در پاسخ باید بگوییم که افراد بالای 18 سال سن که دارای اضافه وزن بوده و به بیماری چاقی مبتلا هستند، می‌توانند از این روش برای کم کردن سایز استفاده کنند. اشخاص بالای 25 سال سن نیز می‌توانند از این دستگاه برای پیشگیری از پیری و جوانسازی سطحی پوست استفاده کنند.

حذف چربی‌های موضعی بدن و جوانی پوست با دستگاه لاغری RF

در این مقاله به پرسش دستگاه لاغری rf برای چه سنی مناسب است پاسخ دادیم. دستگاه لاغری آر اف دیاترمی، نقش بسیار مهمی در لاغری و جوانسازی پوست دارد. پس اگر می‌خواهید نتیجه خوبی از این روش درمانی بگیرید به یک کلینیک معتبر مراجعه کرده و از خدمات پزشکی ماهر با دستگاهی پیشرفته استفاده کنید. اگر پزشک بوده و برای کلینیک زیبایی خود به دنبال بهترین تجهیزات پزشکی هستید حتما با شرکت آفتاب فروزان آریا آشنا شده‌اید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی از طریق شماره 02188107070 با مشاورین آفا در تماس باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • nazanin IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    1 0
    سلام ببخشید این دستگاه برای افراد16 سال مناسبه هست؟