تلویزیون هوشمند ال جی مدل 65G1 به کیفیت تصویر فورکا مجهز شده است و از فناوری OLED پشتیبانی می‌کند و جزو دسته ی بهترین تلویزیون ال جی محصوب میشود. این تلویزیون سایز صفحه نمایش 65 اینچ دارد و امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای برخوردار است.

معرفی کامل تلویزیون 65 اینچ ال جی 65G1 از سایت رکسوند

تلویزیون هوشمند ال جی مدل 65G1 به کیفیت تصویر فورکا مجهز شده است و از فناوری OLED پشتیبانی می‌کند و جزو دسته ی بهترین تلویزیون ال جی محصوب میشود. این تلویزیون سایز صفحه نمایش 65 اینچ دارد و امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای برخوردار است. تلویزیون OLED ال جی 65G1 می‌تواند تمامی تصاویر و محتوا را با کیفیت بسیار بالایی بر روی صفحه نمایش 65 اینچ ارائه دهد. وجود فناوری فورکا و فناوری OLED باعث شده است این تلویزیون کیفیت تصویر بی‌نظیری داشته باشد. کیفیت تصویر فورکا تمامی محتواها را با رزولوشن 3840 * 2160 پیکسل نمایش می‌دهد. تلویزیون OLED ال جی 65G1 می‌تواند محتوای بی کیفیت را نیز ارتقا داده و آنها را در حد کیفیت تصویر فورکا نمایش دهد زیرا این تلویزیون از قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر برخوردار است و از انواع فرمت‌های دینامیکی نیز پشتیبانی می‌کند. تلویزیون اسمارت ال جی 65G1 به فناوری AI Upscaling مجهز شده است و محتواهای قدیمی و بی کیفیت را نیز ارتقا می‌دهد. آنچه که باعث شده است تلویزیون هوشمند ال جی ال جی 65G1 تمامی محتواها را با کیفیت بالا نمایش دهد پردازنده هوشمند آلفا نه است. این پردازنده از نسل چهارم پردازنده‌های است که می‌تواند به صورت همزمان تصاویر و صدا را پردازش کرده و با کیفیت بالایی نمایش دهد. تلویزیون اسمارت ال جی 65G1 همچون مغز انسان عمل کرده و تمامی اطلاعات و داده‌ ها را مورد پردازش و تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد. این تلویزیون از قدرت صوتی بی نظیری برخوردار است و می‌تواند 60 وات توان صوتی را با کیفیت بسیار بالایی برای شما پخش کند. تلویزیون 65 اینچ ال جی G1 امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده دارد و کاملا زیبا و شیک طراحی شده است. اگر قصد خرید تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65G1 را دارید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی رکسوند مراجعه کرده و این تلویزیون را با قیمت بسیار استثنایی خریداری نمایید.

تلویزیون 65 اینچ ال جی 65G1 از سایت رکسوند

کیفیت تصویر تلویزیون OLED ال جی 65G1

تلویزیون اسمارت ال جی مدل 65G1 تمامی محتواها را به صورت شفاف و روان ارائه می‌دهد. این تلویزیون به فناوری OLED مجهز شده است و تمامی محتواهای سریع و اکشن را نیز با کیفیت بالا و بدون تأخیر و تاری نمایش می‌دهد. تلویزیون ال جی 65G1 سایز صفحه نمایش 65 اینچ دارد و به فناوری AI Upscaling مجهز شده است. به همین دلیل تمامی محتواها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. تلویزیون ال جی 65G1 می‌تواند محتوای بی کیفیت را به صورت هوشمند تشخیص داده و کیفیت آنها را ارتقا دهد. این تلویزیون امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای دارد و می‌تواند بیش از یک میلیون رنگ را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش دهد. تلویزیون اسمارت ال جی 65G1 پردازنده بسیار قدرتمندی دارد و به پردازنده آلفا نه مجهز شده است. همچنین این تلویزیون از کیفیت تصویر فورکا برخوردار است و می‌توان آن را با جزئیات بسیار بالا و کاملا دقیق نمایش میدهد.

سیستم صوتی تلویزیون 65 اینچ ال جی 65G1

 تلویزیون فورکی ال جی مدل 65G1 تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد. زیرا این تلویزیون داده های دیجیتال را رمزگشایی کرده و آن را با کیفیت بالایی برای شما پخش می کند. تلویزیون هوشمند ال جی 65G1 به فناوری Oled Surround مجهز شده است. این فناوری کاملا قدرتمند است و نویزهای صوتی را از بین می‌برد. تلویزیون اسمارت ال جی 65G1 می‌تواند صداها را با کیفیت بالایی از اسپیکرها برای شما پخش کند. این تلویزیون کیفیت تصویر عالی دارد و در کنار آن از سیستم صوتی قدرتمند نیز برخوردار است. تلویزیون OLED ال جی 65G1 دارای خروجی صدای دیجیتال است و به کانال بازگشت صوتی مجهز شده است. این تلویزیون دارای 60 وات توان صوتی است و چهار بلندگو و یک سابووفر داخلی مجهز شده است. تلویزیون 65 اینچ ال جی G1 امکانات و قابلیت‌های صوتی مختلفی دارد. شما میتوانید با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید و تمامی دستورات خود را با استفاده از صدا ارائه دهید و تلویزیون آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهد.

تلویزیون 65 اینچ ال جی 65G1 از سایت رکسوند

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون OLED ال جی 65G1

تلویزیون هوشمند ال جی مدل 65G1 این قابلیت را دارد که شما بتوانید تمامی محتوایی را که بر روی گوشی همراه و تبلت دارید به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کرده و آن را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید. تلویزیون هوشمند ال جی 65G1 دارای ریموت کنترل قدرتمندی است و زمانی که شما گوشی خود را به کنترل نزدیک می‌کنید می‌توانید اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. دکمه‌های ریموت کنترل تلویزیون ال جی 65G1 ژله ای هستند و این ریموت کنترل دکمه‌های میانبر بسیار گسترده‌ای دارد. تلویزیون هوشمند ال جی 65G1 از قابلیت‌های هوشمند بسیار زیادی برخوردار است و از نسخه 6 سیستم عامل webOS پشتیبانی می‌کند. این سیستم‌عامل در انحصار ال جی قرار دارد و می‌تواند منوی کاملا متفاوت و جذاب را برای شما ارائه داده و به شما به دنیای اطلاعات و برنامه‌های مختلف دسترسی داشته باشید. تلویزیون 2021 ال جی ‌مدل 65G1 به دستیارهای صوتی مختلفی نیز مجهز شده است و امکان تعامل صوتی شما با تلویزیون به راحتی فراهم شده است. این تلویزیون سایز 65 اینچ و 75 اینچ دارد و در لیست جدیدترین تلویزیون‌های برند ال جی قرار گرفته است. اگر به دنبال خرید بهترین تلویزیون 75 اینچ هستید این مدل را حتما در اولویت قرار دهید.

طراحی تلویزیون 65 ال جی G1

تلویزیون 2021 ال جی مدل 65G1 به صفحه نمایش تخت مجهز شده است و رنگ مشکی دارد. این رنگ به راحتی با دکوراسیونها هماهنگ می‌شود. تلویزیون 65G1 دارای پایه رومیزی ریموت کنترل کابل برق باطری و دفترچه راهنما است. تلویزیون 65 ال جی 65G1 در سال 2021 تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای پورت ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی است. و به چهار پورت hdmi و پورت usb مجهز شده است. تمامی درگاههای ارتباطی تلویزیون به گونه‌ای طراحی شده است که شما به راحتی به آنها دسترسی دارید و می‌توانید از آنها استفاده کنید. این تلویزیون صفحه نمایش تخت دارد و از نمایشگر نانوسل نسل دو پشتیبانی می‌کند. این محصول شیک و زیبا است.

تلویزیون 65 اینچ ال جی 65G1 از سایت رکسوند

نتیجه گیری

 تلویزیون ال جی مدل 65G1 سایز صفحه نمایش 65 اینچ دارد و به فناوری اولد مجهز شده است. این تلویزیون دارای موتور پردازشگر آلفا 9 است و از کیفیت تصویر فورکا پشتیبانی می کند و محتوا را به صورت دقیق و کامل گسترده نمایش می‌دهد. نسبت تصویر تلویزیون 65G1 16 به 9 است و امکانات و قابلیت‌های تصویری مختلفی برخوردار است. این تلویزیون 60 وات توان صوتی دارد. شما می‌توانید تلویزیون OLED ال جی 65G1 را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی رکسوند تهیه نمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha