سلامت نیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از اواسط هفته پیش رو خبر داد.

زمان ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ پیش بینی وضعیت جوی تهران

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، صادق ضیائیان با بیان اینکه از روز جمعه تا دوشنبه در اکثر نقاط کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود، گفت: این روند در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها همراه خواهد بود.

وی افزود: بعدازظهر شنبه (۱۸ دی ماه) و طی روز یکشنبه (۱۹ دی ماه) در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا همچنین ضمن اعلام اینکه از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود، گفت: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های واقع در غرب، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های البرز مرکزی سبب بارش خواهد شد. لازم به ذکر است امروز جمعه دریای عمان مواج است.

ضیائیان در ادامه وضعیت آب و هوایی پایتخت را نیز طی سه روز آتی پیش‌بینی کرد و گفت: دمای هوای تهران روز جمعه ۱۷ دی ماه بین ۲ تا ۱۱ درجه سانتیگراد متغیر خواهد بود. آسمان تهران در روز جاری صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در شب قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز شنبه ۱۸ دی ماه، دمای هوا در کمترین حالت خود به ۳ و در بیشترین حالت به ۱۲ درجه سانتیگراد می‌رسد. هوا در این روز نیمه ابری و غبارآلود، در بعدازظهر با کاهش ابر و در شب قسمتی ابری و غبارآلود است. روز یکشنبه ۱۹ دی ماه نیز دمای هوا بین ۱۲ تا ۲ درجه سانتیگراد متغیر است و آسمان تهران صاف و غبارآلود خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha