فرقی نمی‌کند به تازگی بدنسازی را شروع کرده باشید یا ورزشکار حرفه‌ای هستید، در هر صورت باید در انتخاب بهترین مکمل‌های بدنسازی برای خود دقت زیاد داشته باشید. استفاده از مکمل بدنسازی خوب اهمیت زیادی برای رشد و ترمیم عضلات دارد و می‌تواند به اهداف شما مانند افزایش حجم عضلات یا کاهش چربی بدن کمک کند. خرید مکمل بی کیفیت و تقلبی نتنها به شما در رسیدن به بدن ایده آل کمک نمی‌کند بلکه ممکن است مشکلات جسمی زیادی نیز به همراه داشته باشد. یکی از راه‌های تهیه مکمل معتبر، استفاده از مکمل‌های تولید شده توسط برندهای معتبر ایرانی است.

رتبه بندی برندهای مکمل بدنسازی ایرانی

 این مکمل‌ها کیفیت نزدیکی به کیفیت مکمل‌های خارجی دارند و از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار هستند. به همین دلیل گزینه ایده آلی برای بدنسازان به شمار می‌آیند. اما کدام مکمل بدنسازی ایرانی را بخریم؟ برای پاسخ به این سؤال ما در این مقاله سعی می‌کنیم یک رتبه بندی از برندهای مکمل بدنسازی ایرانی ارائه کنیم و با بهترین مکمل‌های تولید داخل آشنا شویم.

بهترین برند مکمل‌های بدنسازی ایرانی کدام است؟

شرکت‌های مختلفی در ایران اقدام به تولید مکمل‌های بدنسازی می‌کنند. هر شرکتی محصولات متنوعی در سبد خود دارد و در تولید بعضی از محصولات توانسته محبوبیت بیشتری به دست آورد. فرقی نمی‌کند که قصد خرید گینر یا سایر انواع مکمل‌های بدنسازی را داشته باشید؛ خوش بختانه شرکت‌های ایرانی می‌توانند همه نیازهای شما را پوشش دهند. اما رتبه بندی برندهای مکمل بدنسازی ایرانی چگونه است؟ برای پاسخ به این سؤال باید بگوییم، انتخاب بهترین برند به نیازها و اهداف شما بستگی دارد.

ما در اینجا سعی می‌کنیم برندهای معتبر ایرانی را معرفی کنیم و راهنمای کوتاهی در مورد محصولات هر یک از آن‌ها در اختیار شما قرار دهیم. در این راه از نظر کارشناسان و نظرات ثبت شده کاربران استفاده می‌کنیم تا دید بهتری نسبت به برندهای مختلف ایرانی در اختیار شما قرار دهیم.

برند PNC یا کارن، قدیمی‌ترین تولید کننده مکمل بدنسازی در ایران

کارن یکی از بهترین مکمل‌های بدنسازی ایرانی است که با نام PNC نیز شناخته می‌شود. این شرکت که از سال 1378 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع مکمل‌های غذایی و ورزشی شروع کرده است، به دلیل کیفیت بالای محصولات خود از جمله شناخته شده ترین برندهای تولید کننده مکمل در ایران است. محصولات این شرکت همچون کراتین، امگا 3، اچ بی ام، مولتی ویتامین و ... توسط بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای و ملی پوشان ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مواد اولیه برند کارن با همکاری برند مس گلوبال نوتریشن کانادا تأمین می‌شود. همچنین کارن یکی از معدود شرکت‌هایی است که گواهینامه استاندارد GMP را کسب کرده است. به همین دلیل در رتبه بندی برندهای مکمل بدنسازی ایرانی، باید کارن یا PNC را جزو بهترین گزینه‌ها قرار دهیم.

رتبه بندی برندهای مکمل بدنسازی ایرانی

مکمل بدنسازی دوبیس، یکی از بهترین برندهای مکمل ایرانی

دوبیس نام تجاری محصولات شرکت صنایع غذایی ایلیا پارس است که در بین مصرف کنندگان مکمل بدنسازی ایرانی، طرفداران زیادی دارد. دوبیسن سبد محصولات بسیار متنوعی دارد و از کراتین بدنسازی تا انواع مکمل‌های پرکاربرد بدنسازی را تولید می‌کند. کیفیت بالای محصولات و عدم استفاده از ترکیبات غیر مجاز باعث شده تا ورزشکاران حرفه‌ای و ملی پوشان ایرانی هم ازمحصولات دوبیس استفاده کنند. همانند کارن، برند دوبیس هم اکثر گواهینامه‌های بین المللی و مجوزهای داخلی را کسب کرده است.

مکمل بدنسازی پگاه، بهترین برند ایرانی تولید کننده پودر پروتئین و کراتین ایرانی

برند پگاه، یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین برندهای تولید کننده محصولات غذایی در ایران است که حتی توانسته محصولات خود را به سایر کشورها هم صادر کند. پگاه، به صورت محدود اقدام به تولید مکمل‌های بدنسازی نیز می‌کند که از جمله با کیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار هستند. محصولات این شرکت شامل پودر آل گلوتامین، پروتئین وی، کراتین و کربو می‌شوند. این محصولات مجوزهای لازم را دریافت کرده‌اند و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله بهترین گزینه‌ها برای ورزشکاران حرفه‌ای هستند.

برند کاله پرو، ارائه کننده مکمل‌های ورزش با کیفیت

برند کاله، یکی دیگر از برندهای ایرانی است که باید نام آن را در رتبه بندی بهترین برندهای مکمل بدنسازی ایرانی قرار دهیم. مکمل‌های ورزشی کاله تحت عنوان کاله پرو وارد بازار می‌شوند. مکمل پروتئین وی وانیلی و شکلاتی کاله پرو، یکی از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین پروتئین وی‌های ایرانی است که قیمت مناسبی هم دارد. کاله همواره تلاش کرده است تا کیفیتی در سطح جهانی را در محصولات خود ارائه کنند.

رتبه بندی برندهای مکمل بدنسازی ایرانی

سایر برندهای مکمل بدنسازی ایرانی با کیفیت

در کنار دوبیس، PNC، کاله پرو و پگاه که کیفیت آن‌ها از نظر متخصصان و مصرف کنندگان تأیید شده است، تعداد زیادی برند تولید کننده مکمل‌های ایرانی دیگر نیز در بازار وجود دارند. مکمل‌های ایرانی ژن استار، ویتاپ و آلامو که تولید شرکت ستارگان نیک هستند یکی از این مکمل‌های با کیفیت هستند. ستارگان نیک از سال 1374 فعالیت خود را شروع کرده است و محصولات خود را با مشارکت شرکت Health Empire تولید می‌کند. این برند توانسته موفق به کسب مجوزها و گواهینامه‌های بین المللی شود.

برند اپکس با وارد کردن مواد اولیه از برندهای مطرح اروپایی و کسب گواهینامه‌های بین المللی کیفیت و برند ادوای با همکاری با شرکت دگوزای آلمان و DMV هلند از جمله برندهای ایرانی معتبر تولید مکمل‌های بدنسازی هستند که محصولات آن‌ها نیز مورد توجه ورزشکاران ایران قرار دارد.

بهترین مکمل‌های ایرانی را از کجا بخریم؟

برندهای مکمل بدنسازی ایرانی، در بسیاری از موارد کیفیت مناسبی دارند و می‌توانند یک جایگزین ارزان قیمت برای برندهای خارجی مکمل بدنسازی محسوب شوند. با این حال در انتخاب مکمل‌های بدنسازی حتماً دقت کنید که محصولات برندهای معتبر ایرانی را خریدار کنید که مجوزها و گواهی نامه‌های لازم را داشته باشند. شما می‌توانید انواع مکمل‌های بدنسازی ایرانی اصل تولید شده توسط معتبرترین برندهای ایرانی را از داروخانه آنلاین بتادارو خریداری کنید. تمامی محصولات داروخانه بتادارو که زیر مجموعه داروخانه دکتر افخم است، دارای ضمانت اصالت کالا هستند. ارسال سریع سفارشات، قیمت‌های رقابتی و ارائه توضیح کامل برای هر یک از محصولات، بتادارو را به بهترین گزینه برای خرید انواع مکمل بدنسازی ایرانی و خارجی تبدیل می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha