در حالی که از اصلاح، موچین یا اپیلاسیون به جهت از بین بردن موهای زائد خسته شده‌اید، لیزر موهای زائد بهترین گزینه‌ ممکن برای شما خواهد بود.

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟ (بانوان و آقایان)

امروزه لیزر موهای زائد یکی از رایج‌ترین روش‌های زیبایی بوده و در سراسر دنیا انجام می‌شود که خوشبختانه در کشور ایران  هزینه لیزر موهای زائد  بسیار مقرون به صرفه است.

لیزر موهای زائد بدین صورت انجام می‌شود که نور بسیار متمرکزی بر روی فولیکول‌های مو تابانده می‌شود و این نور در فولیکول‌ها جذب می‌کند و موهای زائد از بین می‌رود.

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟ (بانوان و آقایان)

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر به جهت از بین بردن موهای زائد صورت، ساق پا، چانه، پشت، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر نواحی مفید بوده و از جمله مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دقت بالا: لیزر می‌تواند به طور انتخابی موهای تیره و ضخیم را مورد هدف قرار دهد آن هم در حالی که پوست اطراف آن آسیب نبینند.
  • سرعت بالا: هر پالس لیزر در کسری از ثانیه اتفاق می‌افتد و می‌تواند بسیاری از موها را همزمان از بین ببرد، به گونه‌ای که می‌توان ناحیه‌ای به اندازه یک چهارم را در هر ثانیه لیزر کرد. نواحی کوچک همچون بالای لب را می‌توان در کمتر از یک دقیقه لیزر کرد و نواحی بزرگ‌تر همچون پشت یا پاها طبیعتا مدت زمان بیشتری وقت می‌برند.

نکته: اکثر بیماران به طور متوسط ​​پس از سه تا هفت جلسه ریزش موی دائمی خواهند داشت.

چگونه باید برای لیزر موهای زائد آماده شد؟

لیزر موهای زائد چیزی فراتر از "از بین بردن" موهای زائد بوده و یک روش پزشکی است که برای انجام آن نیاز به آموزش دارد و خطرات بالقوه‌ای را به همراه دارد. قبل از انجام لیزر موهای زائد باید از اعتبار یک پزشک یا تکنسین که کار لیزر را انجام می‌دهد مطمئن شد و به طور کامل این موارد را بررسی کرد.

 خوشبختانه مطب زیبایی سیمارو دارای پزشکی متخصص و تکنسین‌هایی حاذق در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی بوده که خدمات خود را با بهترین هزینه برای بیماران فراهم می‌آورند.         
در صورتی که قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، باید از شش هفته قبل از شروع درمان اعمالی همچون شیو و اپیلاسیون را محدود کنید زیرا لیزر ریشه موها را مورد هدف قرار می‌دهد و این در حالی است که شیو و اپیلاسیون تا حدودی این ریشه‌ها را از بین می‌برند.

 توجه داشته باشید که شش هفته قبل و بعد از شروع درمان باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کرد زیرا قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید باعث می‌شود که لیزر موهای زائد موثر نباشد و عوارض بعد از درمان را بیشتر کند.

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟ (بانوان و آقایان)

در طول لیزر موهای زائد چه انتظاری باید داشت؟

درست قبل از انجام لیزر، موهای شما باید شیو شوند به گونه‌ای که موها باید تنها چند میلی متر بالاتر از سطح پوست کوتاه شوند.

معمولا 20 تا 30 دقیقه قبل از لیزر از داروهای بی حس کننده موضعی برای کمک به جلوگیری از سوزش پالس‌های لیزر استفاده می‌شود. در طول انجام لیزر درجات متناسب با رنگ، ضخامت و محل موهای تحت درمان و همچنین پوست بیمار تنظیم خواهد شد.    
بسته به لیزر یا منبع نور مورد استفاده، بیمار و تکنسین باید از محافظ چشم مناسبی استفاده کنند و لازم است که از لایه‌های بیرونی پوست با ژل سرد یا دستگاه خنک کننده مخصوص محافظت کرد زیرا این امر به نفوذ نور لیزر به پوست کمک می‌کند.     
در مرحله بعد، تکنسین یک پالس نور به ناحیه درمانی می‌فرستد و منطقه را برای چند دقیقه تماشا می‌کند تا مطمئن شود که از بهترین تنظیمات استفاده شده و واکنش‌های بد را بررسی می‌کند.

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟ (بانوان و آقایان)

هنگامی که این روش کامل شد، ممکن است به بیمار کمپرس یخ، کرم یا لوسیون ضد التهاب داده شود تا هر گونه ناراحتی پوستی را کاهش دهد. درمان بعدی بیمار بین چهار تا شش هفته بعد برنامه ریزی خواهد شد و این کار تا زمانی که رشد موها متوقف شود ادامه پیدا می‎کند.

هزینه‌های لیزر موهای زائد دائمی برای بانوان و آقایان

هزینه‌های انجام لیزر دائمی بسته به عواملی که شامل موارد زیر هستند می‌تواند بسیار متفاوت باشد:

  • اندازه ناحیه تحت درمان و زمان مورد نیاز برای درمان
  • تعداد درمان‌های مورد نیاز
  • پزشک و شخصی که لیزر را انجام می‌دهد
  • کشوری که فرد لیزر را درون آن انجام می‌دهد

با توجه به موارد اشاره شده هزینه لیزر موهای زائد برای بانوان در مطب زیبایی سیمارو به شرح زیر است:

قیمت لیزر (تومان)

ناحیه لیزر

۵۰٫۰۰۰

صورت

۴۰٫۰۰۰

شکم

۱۲۰٫۰۰۰

دست کامل

۲۰۰٫۰۰۰

پا کامل

۱۰٫۰۰۰

چانه

۱۰٫۰۰۰

گونه

۱۰٫۰۰۰

پشت لب

۳۰٫۰۰۰

گردن

۶۰٫۰۰۰

بیکینی

۲۵٫۰۰۰

زیربغل

۱۰٫۰۰۰

انگشتان دست و پا

۵۳۰٫۰۰۰

فول بادی

۲۵۰٫۰۰۰

کاربردی : ساق – ساعد – بیکینی و زیربغل

۷۰٫۰۰۰

ساعد

۲۰٫۰۰۰

خط ناف

۱۰۰٫۰۰۰

ساق

۱۲۰٫۰۰۰

ران

۴۰٫۰۰۰

بازو

۵۰٫۰۰۰

باسن

۳۰٫۰۰۰

گودی کمر

هزینه لیزر موهای زائد برای آقایان در مطب سیمارو به شرح زیر است:

قیمت لیزر (تومان)

ناحیه لیزر

۲۰۰٫۰۰۰

کتف

۲۰۰٫۰۰۰

دست ها

۱۳۰٫۰۰۰

ساعد

۱۵۰٫۰۰۰

بازو

۱۰۰٫۰۰۰

زیربغل

۳۵۰٫۰۰۰

نیم تنه جلو

۳۵۰٫۰۰۰

نیم تنه پشت

۲۰۰٫۰۰۰

پاها

۱۴۰٫۰۰۰

ساق

۱۷۰٫۰۰۰

ران

۴۰٫۰۰۰

خط ریش

۴۰٫۰۰۰

گردن

۲۰٫۰۰۰

گوش

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟ (بانوان و آقایان)

تزریق ژل لب

ژل لب از جمله روش‌های تقویت زیبایی و حجم لب به شمار می‎رود و به فراهم سازی چهره‌ای زیبا کمک می‌کند و موجب جوانسازی پوست می‌شود.

در حالت کلی ژل‌های لب با توجه به نوع ماده از 3 تا 12 ماه ماندگاری دارند. برخی از ژل‌ها روان‌تر هستند و برخی دیگر ضخیم‌تر بوده و بسته به این موارد ماندگاری ژل‌ها متفاوت خواهد بود.       
به عنوان مثال مدت زمان ماندگاری ژل ژوویدرم Juvdderm که بهترین ژل برای لب بوده بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری داشته و به تدریج مواد آن جذب بدن می‌شود.

قیمت ژل لب در جدول زیر برای شما آورده شده است:

قیمت ژل لب در سال ۱۴۰۰ (فیلر لب)

قیمت ژل لب

کشور سازنده

مارک ژل لب

۳٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

کشور فرانسه

ژل لب ژوویدرم

۲٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان

کشور آلمان

ژل لب آلاینا

۲٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان

کشور فرانسه

ژل لب پرفکتا

۱٫۸۵۰٫۰۰۰ تومان

کشور کره

ژل لب نئورامیس

۱٫۷۵۰٫۰۰۰ تومان

کشور کره

ژل لب روفیل

۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان

کشور کره

ژل لب دنبی

در خصوص ماندگاری هر یک از ژل‌های نام برده شده می‌توانید جدول زیر را برای هر یک از انواع ژل لب مشاهده کنید اما در نظر داشته باشید که مدت زمان مانگاری ژل لب‌ها به صورت حدودی و نسبی بوده و متناسب با هر بیمار این مدت زمان می‌تواند کم‌تر و یا بیش‌تر باشد.

جدول مدت زمان ماندگاری ژل لب (فیلر لب(

زمان ماندگاری

کشور سازنده

مارک ژل لب

۱۲ الی ۱۸ ماه

کشور فرانسه

ژل لب ژوویدرم

۸ الی ۱۲ ماه

کشور آلمان

ژل لب آلاینا

۱۲ الی ۱۸ ماه

کشور فرانسه

ژل لب پرفکتا

۴ الی ۱۲ ماه

کشور کره

ژل لب نئورامیس

۱۰ الی ۱۲ ماه

کشور کره

ژل لب روفیل

۶ الی ۱۲ ماه

کشور کره

ژل لب دنبی

۴ الی ۸ ماه

کشور آمریکا

ژل لب رستیلن

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha