دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
کد خبر: 336489

به طور کلی ادکلن ترکیبی از روغن‌ های مختلف، عناصر معطر و سایر مواد خوش ‌بو کننده در نظر گرفته می شود؛ بنابراین استفاده از آن رایحه ی دل ‌پذیر و خوشایندی را ایجاد می ‌نماید. درست است که فرمول ‌های ادکلن مخفیانه می‌ باشند اما کارشناسان عطر می‌ توانند ترکیبات موجود در ادکلن را حدس زده و با بررسی نکات لازم از اصل بودن ادکلن اطمینان حاصل کنند. همان ‌طور که مطلع هستید تمامی انسان‌ ها تمایل دارند در روابط اجتماعی خوش‌ پوش و تاثیرگذار حضور یابند؛ بنابراین با انتخاب ادکلن مناسب، در اطرافیان خود اثر مثبت ایجاد می ‌کنند؛ به ‌طوری ‌که خوش بویی ازجمله ویژگی ‌های مثبت و شایسته هر فرد به شمار می آید؛ بنابراین با استفاده مداوم از یک عطر، اطرافیان شما در صورت استشمام آن عطر در هر مکان به شما فکر می کنند.

ادکلنی با جذابیت مردانه

 به ‌بیان‌ دیگر می‌ توان گفت عطر و ادکلن عامل مؤثری در خوشبویی و جذابیت محسوب می شود؛ به ‌طوری ‌که با انتخاب رایحه ‌ای خوش ‌بو جذابیت شما افزایش پیدا کرده و در نظر دیگران فردی محترم و خاص جلوه می‌کنید. در نظر داشته باشید استفاده از ادکلن تنها مختص بانوان نمی ‌باشد؛ بلکه بسیاری از آقایان خوش‌پوش و خوش تیب نیز با انتخاب ادکلن مناسب بر جذابیت خود می ‌افزایند. همچنین ادکلن مناسب در شغل آقایان نیز نقش مؤثری ایفا می ‌نماید؛ زیرا رایحه دل‌نشین در برقراری روابط اجتماعی اثرگذار می باشد؛ به‌ همین دلیل در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین برندهای ادکلن را به شما معرفی نماییم پس تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

ادکلنی با جذابیت مردانه

کاربرد ادکلن مردانه

همان ‌طور که قبلاً ذکر کردیم ادکلن در زمینه شغلی آقایان نقش بسیار مؤثری ایفا می کند؛ زیرا استفاده از عطر ملایم و دل ‌نشین اثر مثبتی به همراه دارد. به بیان دیگر می ‌توان گفت اکثر مصاحبه‌ های کاری، قرارداد های مهم در محیط‌ های اداری صورت می‌ گیرد؛ به ‌همین دلیل آقایان با استفاده از ادکلن مناسب و خوش رایحه، اعتماد به ‌نفس خود را افزایش داده و بر طرفین معامله تاثیر مطلوب می ‌گذارد. لازم به ذکر است به جز زمینه‌ ی شغلی، ادکلن مناسب در پایداری رابطه عاطفی نیز مهم می ‌باشد؛ زیرا علاوه بر اخلاق و شخصیت، ظاهر و رایحه ی مطلوب نیز احساسات عاشقانه را افزایش می ‌دهند. به بیان دیگر می ‌توان گفت اغلب آقایانی که از ادکلن مناسب استفاده می‌ نمایند از نظر همسران خود جذاب ‌تر و دل ‌نشین ‌تر به‌ نظر می‌ رسند. در نظر داشته باشید ادکلن مردانه بیانگر شخصیت نیز می ‌باشد؛ بنابراین انتخاب ادکلن مناسب موضوع بسیار با اهمیتی در نظر گرفته می ‌شود؛ زیرا با انتخاب اشتباه ادکلن، این احتمال وجود دارد که از جذابیت شخص کاسته شود. لازم به ذکر است کسب جذابیت به کمک عطر و ادکلن از اصول و قوانین خاصی پیروی می‌ کند که مهم‌ ترین آن انتخاب ادکلن مناسب و استفاده از برند اورجینال می‌ باشد.

معرفی ادکلن savory، ادکلنی با جذابیت مردانه

ادکلنی با جذابیت مردانه

یکی از ادکلن های بسیار معروف به دیور ساواج SAVORY شناخته شده و از برند DIORE می باشد و در کشور فرانسه از سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه گردید. لازم به ذکر است بیان کنیم این عطر معروف و فوق العاده توسط یکی از عطر سازهای مشهور فرانسوی به نام دماکی طراحی شده.

این نوع ادکلن مردانه با توجه به سبک خاص و منحصر به فرد کلاسیک محصول کننده‌ ای که دارد از محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم برخوردار می باشد.

زمان استفاده از این نوع ادکلن ‌مردانه می توانید به خوبی در سه مرحله بوی آن را استشمام کنید که در ادامه آن ها را برای شما به طور کامل توضیح خواهیم داد.

در اولین مرحله می توانید هنگام استفاده از آن به خوبی با بوی خود فضا را پر کنید و نت آغازین موجود در عطر ساواج رایحه فلفل سیاه و نارنج می باشد. لازم به ذکر است بیان کنیم فلفل سیاه از خاصیت آروماتراپی برخوردار بوده و مواردی همچون ایجاد آرامش تسکین درد و افزایش دادن گردش خون را به همراه دارد. رایحه نارنج نیز بوی بسیار خوشی به همراه داشته و همچنین خاصیت درمانی نیز دارد که عبارتند از پایین آمدن سطح اصطراب و استرس فرد و همچنین درمان بی خوابی. توصیه می کنیم که سالمندان عزیز جهت بی خوابی یا کم خواب بودن و رنج بردن از این قضیه حتما این رایحه را امتحان کنند چرا که بسیار تاثیر گذار می باشد.

با توجه به تمامی موارد گفته شده و همچنین خشک‌ شدن نت های آغازین مربوط به این مدل از ادکلن مردانه مرحله دوم آن شروع می ‌شود که نت های میانی آن فعالیت خود را شروع کرده و به خوبی می توانید بوی منحصر به فرد آن را حس کنید. نت های میانی موجود در عطر دیور ساواج رایحه هایی همچون فلفل سیچوان، اسطوخودوس، گل شمعدانی، صمغ لامی، فلفل صورتی و گیاه پاتچولی می باشد.

 در مرحله سوم نیز نت های پایه شروع به فعالیت خواهد کرد که شامل سدر، گل لادن و عنبر می ‌شود. لازم است این نکته را باید بدانید که چوب سدر یک رایحه بسیار خاص و دلچسب داشته و می تواند آرامش را به شما هدیه دهد.

همانطور که ملاحظه کردید در یک نگاه کلی به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد که اکثر ترکیبات به کار گرفته شده برای این عطر آرامش بخش بوده و با انتخاب آن می توانید یک عطر بسیار خاص و منحصر به فرد را برای خود به ارمغان بیاورید.

سخن پایانی

در مطالب فوق سعی کردیم به معرفی ادکلن savory پردازیم و به طور کلی بیان کردیم که داشتن یک ادکلن خاص و منحصر به فرد می تواند شما را در جمع های مورد نظر خاص نشان بدهد پس با توجه به این موضوع نیز به شما پیشنهاد می دهیم در هر شرایطی خاص ترین نوع آن را در نظر بگیرید. ادکلن savory می تواند یک انتخاب بسیار ویژه برای آقایانی باشد که در انتخاب عطر بسیار حساس بوده و در هر شرایطی می خواهند بهترین نوع را برای خود داشته باشند. شما می توانید نوع اصلی این ادکلن را با تخفیف هیجان انگیزی از فروشگاه چاپار آنلاین خریداری نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha