پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
کد خبر: 336913

سلامت نیوز:میعادفر گفت: استفاده از مواد آتش زا باعث می شود خاطرات تلخی در ذهن هموطنان و افرادی که دچار حادثه می‌شود بماند و سال جدید با ناراحتی آغاز شود.

 آماده باش اورژانس برای چهارشنبه سوری

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا،جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور درباره هشدار های مراسم چهارشنبه سوری اظهار کرد: متاسفانه در روزهای منتهی به چهارشنبه سوری 122 از حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند که در محل درمان و ترخیص شدند. همچنین 3 نفر در محل درمان شدند و 17 نفر بستری و 4 فوتی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه توصیه ما این است که مراسم چهارشنبه سوری با توجه به سنت قدیم که از نیاکان به ما به ارث رسیده استفاده کنند، افزود: استفاده از وسایل استاندارد و دورهمی باید در این روز مورد توجه قرار گیرد.

میعادفر ادامه داد: استفاده از مواد آتش زا باعث می شود خاطرات تلخی در ذهن هموطنان و افرادی که دچار حادثه می‌شود بماند و سال جدید با ناراحتی آغاز شود.

رئیس اورژانس کشور با اشاره به اینکه همه توصیه ما این است که در شب چهارشنبه آخر سال مردم بیرون از خانه نیایند و در صورت استفاده از مواد محترفه از مواد استاندارد استفاده شود، تصریح کرد: خطرات این اقدامات هم موارد استفاده شده است و هم صدایی که در این راستا ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه قطعا در کنار ما افراد سالمند و بیماران وجود دارند که با بیماری های قلبی ممکن است مواجه باشند که چنین صداهایی برایشان بسیار آزاد دهنده باشد، افزود: برای افراد دیگر، مادران باردار و کودکان استرس آسیب زاست و باید مراعات شود که مراسم چهارشنبه آخرسال به خوبی انجام شود.

میعادفر گفت: اورژانس کشور مانند سال های گذشته آمادگی لازم برای این روز دارد و همه امکانات و تجهیزات فراهم شده است.

وی بیان کرد: عوامل اورژانس در مکان هایی که مرکز تجمع مردم است در شب چهارشنبه سوری حضور دارند تابا همکاری شهرداری بتوانند به درستی خدمات رسانی انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha